• Kun je een lichte hersenschudding krijgen van een voetbal tegen je hoofd?
    Vandaag kreeg ik namelijk met gym een voetbal keihard tegen mijn kaak aan, en ik heb nu nog steeds hoofdpijn ;S


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik denk dat het wel kan.
    Mensjes zijn zo teer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ik hoop voor jou van niet.
    maar ehh join the club, ik heb ook al de hele tijd barstende hoofdpijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik had dat ook eens, of met een basketbal weet niet meer.
    Ik wist ook niet of ik het had maar had wel hoofdpijn als ik wat licht zag...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Was je even buiten bewustzijn?


    Je hebt magie, maar je moet wel absoluut geloven dat jij de sterkste bent

    Ja dat kan best hoor (:
    Gewoon rusten want je bent toch meestal misselijk met een echte hersenschudding?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het kan,maar dat gaat niet zo snel.
    Als dat zo was dan had ik zo vaak een hersenschudding gehad.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kan goed denk ik?
    Mijn beste vriendin is vorig jaar van haar paard afgevallen en is toen tegen een metalen paal gekomen met haar hoofd. Toen haar paard weggaloppeerde uit schrik kreeg ze daar ook nog een trap van. Ze is hiervan nog steeds niet opgeknapt, en haar hoofdpijn zal waarschijnlijk ook nooit meer helemaal weggaan..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Kan goed denk ik?
    Mijn beste vriendin is vorig jaar van haar paard afgevallen en is toen tegen een metalen paal gekomen met haar hoofd. Toen haar paard weggaloppeerde uit schrik kreeg ze daar ook nog een trap van. Ze is hiervan nog steeds niet opgeknapt, en haar hoofdpijn zal waarschijnlijk ook nooit meer helemaal weggaan..


    Wow, dat is wel heel erg heftig! Een vriendin van mij was een keer van haar stoel gevallen en had toen een zware hersenschudding waardoor ze weken in bed moest blijven D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat kan zeker, dat ligt er maar net aan waar je wordt geraakt. In ieder geval, ik hoop voor je dat het snel overgaat. Ik weet hoe het is om altijd hoofdpijn te hebben..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ja, dat kan.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pemberley schreef:
    ik hoop voor jou van niet.
    maar ehh join the club, ik heb ook al de hele tijd barstende hoofdpijn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat kan ja.
    Een paar jaar geleden sloeg een vriendin van me nog niet eens zo hard op een vriend van me z'n hoofd, en die gast had daar toen een lichte hersenschudding van. Volgens mij komt het vooral door de plaats die precies geraakt wordt.(nerd)


    effort never betrays you

    Met een hersenschudding wordt je meestal ook misselijk. Hoofdpijn is normaal als je een klap op je hoofd hebt gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Erato schreef:
    Ik denk dat het wel kan.
    Mensjes zijn zo teer.


    Food.

    Erato schreef:
    Ik denk dat het wel kan.
    Mensjes zijn zo teer.


    jij bent dus geen mens :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky