• die heel eng is!!
    ik wil graag zo'n heel eng boek lezen. maar geen harry potter ofzo want van zulke boeken hou ik niet!
    weet iemand een leuk boek?
    titel+schrijver dan graag!

    XXX


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Under the Dome - Stephen King, ik heb m niet gelezen maar mijn zus wel en die vond m goed:Y) wel doorzetten (1000 bladzijden)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Stephen King schijnt eng te zijn.
    Ook de boeken van Darren Shan zijn niet altijd even leuk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Portret van een moordenaar,dat is het enigste boek waar ik ooit bang van ben geworden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik hoor idd vaak de naam Stephen King vallen als het over enge boeken gaat. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De Gruwelkamer. Niet heel eng maar wel een erg goed verhaal en meer Thriller.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    dankjee!!

    xx


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Waanzin van Mel Wallis de Vries. Het is niet echt eng maar meer een thriller.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Rit naar de hel (Furnace in het Engels) van Muriel Gray, vond ik zelf een heel goed boek, en erg spannend.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ILoveSarita schreef:
    Waanzin van Mel Wallis de Vries. Het is niet echt eng maar meer een thriller.

    Die is inderdaad erg goed.
    Ik vond Vals van Mel Wallis de Vries ook erg goed. Is ook niet echt een thriller, maar ik was af en toe wel bang


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Stephen King is inderdaad erg goed :')
    Als je 'Desperation' van hem hebt gelezen krijg je wel rillingen. Maar je moet gewoon bij de bibliotheek bij thrillers kijken (;


    Not all those who wander are lost.

    Darren Shan en de Kippevel serie

    Dead like you - Peter James (geen idee of er een Nederlandse versie is)
    Een volmaakte vendetta - R.J. Ellory


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Darren Shan is een heel goede schrijver, hoewel ik zijn boeken niet echt eng zou noemen. Wel echt de moeite waard als je ze nog niet gelezen hebt ;)

    House of Leaves/Het Kaartenhuis van Mark Z. Danielewski
    Maar die is wel heel moeilijk.


    As travars

    BEL0VED schreef:
    Stephen King schijnt eng te zijn.
    Ook de boeken van Darren Shan zijn niet altijd even leuk.


    Stephen King schrijft echt goed.
    Ik heb alleen maar Carrie gelezen, en die was al creepy.


    Food.