• Ik wil graag een Microdermal in m'n hand


    zo dus (:

    Alleen nu ben ik bang dat ik achter dingen blijf haken en dat het uitscheurt..
    Kent/heeft iemand zo'n piercing?

    Dat lijkt me best wel vet (;
    Ik denk dat je eerst maar naar een piercer moet gaan om te vragen hoe het zit enzo
    Maar hartstikke leuk ;D


    Not all those who wander are lost.

    Dat lijkt me wel leuk, maar een piercing op je hand?
    Hmm nog nooit van gehoord..-aa-

    Dat lijkt me echt pijn doen,als die moet worden gezet (aa)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 14:03 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb bij de piercingshop dat het kan afstoten.
    dus dan ben je zo wel even 70 euro kwijt.
    Een meisje uit mijn klas had er een en die was er na 3 a 4 weken uit.
    en ik hoorde ook bij de piercingshop dat je makkelijk ergens aan vast haakt, naja ligt er ook aan waar je hem zet.

    Maar ik zou als je er een wilt toch maar een lang zo'n shop gaan (:


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ooh dat lijkt me zo vet he, stiekem wil ik er ook een..
    Maar ik heb er verder geen verstand van :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ew ik heb een vriendin die zo'n 2 dingen in de binnenkant van haar arm heeft steken, snap je. xp


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik vind dat echt nasty


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind dat best wel ordinair. ;$


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind dat zo vreselijk lelijk, maar ik ken iemand die dat op haar pols heeft gehad en die was eruit gescheurd en bleef telkens haken overal achter. Zal vast ook wel op je hand zo zijn.


    -

    ik heb er zelf vier, maar op je hand zetten zorgt geheid voor poblemen. Je moet echt altijd oppassen dat je nergens achter blijft haken of dat je ergens tegen aan stoot. Iets wat bijna altijd gebeurd bij kleding aantrekken als je er een op je hand of pols hebt. ik raad het je af, want als hij er weer uit komt blijf je een litteken zien!

    Hel schreef:
    ik heb er zelf vier, maar op je hand zetten zorgt geheid voor poblemen. Je moet echt altijd oppassen dat je nergens achter blijft haken of dat je ergens tegen aan stoot. Iets wat bijna altijd gebeurd bij kleding aantrekken als je er een op je hand of pols hebt. ik raad het je af, want als hij er weer uit komt blijf je een litteken zien!


    Littekens maken me niet zo veel uit, maar dat 'ie overal zal blijven haken is wel vervelend..

    Relapse schreef:
    (...)

    Littekens maken me niet zo veel uit, maar dat 'ie overal zal blijven haken is wel vervelend..


    Op moment dat je ergens blijft haken, of ergens tegen aan stoot zal de huid om de piercing ontzettend rood worden, of op een bepaald punt gaan ontsteken, ziet er dan ook niet meer mooi uit, en het zijn krengen om perfect te laten genezen, (heb er nu vier, de eerste in augustus laten zetten, en die is nog steeds aan het kloten)

    Dat lijkt me awesome ;D die dingen bij de heup lijkt me ook hip ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    op je hand lijkt het me niet echt handig :/


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Zou 'm niet op je hand laten zetten..


    No growth of the heart is ever a waste