• Een vrouw uit Nederland liet een wel heel unieke lichaamsversiering tattoeëren. Maar liefst 152 profielfoto's van Facebookvrienden sieren sinds kort haar rechterarm. Een filmpje van het 'kunstwerk' verscheen op Youtube en is hieronder te bekijken.
    De beelden lokken verdeelde reacties uit. De echtheid van de lichaamsversiering wordt in de eerste plaats in twijfel getrokken. Tattoeëerder Dehvyathe Xaviera Moelker doet die beschuldigingen alvast van de hand. "De tattoeage is wel degelijk echt. We hebben er ongeveer dertig uur werk ingestoken, verdeeld over een paar maanden", vertelde ze aan ZDNet.be
    De klant is heel tevreden met de vrienden op haar arm en lijkt niet van plan het wel heel persoonlijke fotoalbum snel uit te breiden. Het is ook niet de bedoeling profielfoto's te verwijderen.
    Vriendschap is? (adha)


    wie vind ook dat dit ziek is?

    bron + check het filmpje onderaan


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Die is gestoord o__o


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hahah. *O* -hmm, sorry dat is mijn enige reactie. Heb er niets zinnigs op te zeggen (no_chears).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik.
    Dat doe je toch niet?
    En later door iedereen een kruis laten zetten zeker...


    Food.

    Animale schreef:
    Die is gestoord o__o


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Awesome, hahahahaha. Toch wel geniaal xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Animale schreef:
    Die is gestoord o__o


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sick. And not in a good way!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En wat nou als je de foto die erop staat nou echt kut vindt? XD
    Ik vind dat echt zonde.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Link.

    Het schijnt nep te zijn.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    haar vrienden?
    tsssss....
    bwahahahaha
    vrienden nog wel!
    sorry...


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Pff, sta maar eens op haar arm. En wat als ze ruzie heeft met die vrienden? Laat ze der dan een kruis door zetten? of als ze van profielfoto veranderen?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Animale schreef:
    Die is gestoord o__o


    Behind the laughter it actually means something.

    Fake. Waarschijnlijk is het een reclame stunt voor een site waar je van alles met foto's kan maken. Zoals stikkers.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Animale schreef:
    Die is gestoord o__o


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hoe heet ze?
    Ik wil vrienden met dr worden; kom ik op haar arm xD