• waar ik nou benieuwd naar ben gaan jullie echt vaak uit .

    Ik ga dus niet uit want het is gewoon niet mijn ding.

    En jullie...?
    xx


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik ga ook niet uit. Geef mij maar een boek of zo : D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Afgelopen woensdagnacht was mijn eerste keer, en toen ging ik naar een café met een andere vriendin. Het was eigenlijk best wel leuk, voor herhaling vatbaar (:
    Maar avondjes thuis zijn ook fijn.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zo af en toe, als ik er zin in heb/als ik niet te moe ben. Maar alleen naar café's/kroegen, in discotheken o.i.d. ga je mij dus niet vinden :'D


    Life is hard and then we die

    Morgaine schreef:
    Ik ga ook niet uit. Geef mij maar een boek of zo : D

    Agree!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben nog maar 15, maar als er ergens iets in de buurt wat is ga ik er wel heen. (Discotheken en festivals)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 22:05 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmmm...
    Een keer per ... maand en een half ofzo?


    Has no one told you she's not breathing?

    Morgaine schreef:
    Ik ga ook niet uit. Geef mij maar een boek of zo : D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik ben maar 1 keer uitgeweest
    vond er niks aan
    's nachts slaap ik liever xD

    Naja echt uitgaan doe ik ook niet. Maar ik ga wel eens met vrienden gewoon over het centrum lopen, beetje drinken en lol maken. En heel soms gewoon een feest in mijn huis. Maar naar de kroeg gaan ofzo is ook totaal niet mijn ding, en vooral een discotheek niet o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ga niet echt uit ofzo, ik ga gewoon met vrienden chillen en af en toe spreken we iets af. Maar ik ben meer met mijn echte echte beste vrienden ipv die kinderen uit mijn klas...-aa-

    Ik ging vroeger meer uit, nu amper nog eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Af en toe ga ik hier naar een club, maar ik ga vaker gewoon naar optredens, concerten en kroegjes enzo :)


    dream, dare, fly!

    Morgaine schreef:
    Ik ga ook niet uit. Geef mij maar een boek of zo : D


    I was an angel living in the garden of evil

    ik ga eigenlijk niet veel uit, bij mij in mijn stad is zoow saai en er is altijd maar ruzie enzo..


    What is youre favo scary movie?

    Ik ga nooit naar fuiven of clubs ofzo, ik vind er niks aan. Maar soms ga ik wel is naar een concert of ik ga met mijn zus & haar vrienden op café (:


    Let us die young or let us live forever.