• 7 things I hate about you. -Niall Horan
    Ik weet dat er al zo'n soort story is van justin bieber maar ik wou hem gewoon maken (: dus willen jullie een kijkje nemen? -a- thank you <3


    My biggest fear is oblivion.

    Dat is plagiaat? Like dat wijffie die hem heeft geschreven kan jou aangeven bij de mods, en het is onorgineel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik wilde er een zayn story van maken (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    Dat is plagiaat? Like dat wijffie die hem heeft geschreven kan jou aangeven bij de mods, en het is onorgineel.


    Ze bedoelt, dat er van de tekst van dat liedje al een story van is.


    To infinity and beyond •

    Maiko schreef:
    (...)

    Ze bedoelt, dat er van de tekst van dat liedje al een story van is.


    Ik weet dat er al zo'n soort story is van justin bieber maar ik wou hem gewoon maken

    ff geciteerd. Ik denk dat ze bedoelt dat bij een story van JB ook zo'n tekst word gebruikt, en dan is het wel plagiaat. Want die story heb ik gezien. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik weet dat er al zo'n soort story is van justin bieber maar ik wou hem gewoon maken

    ff geciteerd. Ik denk dat ze bedoelt dat bij een story van JB ook zo'n tekst word gebruikt, en dan is het wel plagiaat. Want die story heb ik gezien. :'D


    Ze bedoelt gewoon dat liedje. Dat verhaal hoeft toch niet hetzelfde te zijn. Get over it.


    To infinity and beyond •

    ik heb hem al gedeleted ik maak wel een andere story, alleen ik moet nog wel wat verzinnen (;


    My biggest fear is oblivion.

    Maiko schreef:
    (...)

    Ze bedoelt gewoon dat liedje. Dat verhaal hoeft toch niet hetzelfde te zijn. Get over it.


    Dude? Waarom heb ik deze conversatie met jou? Jij bent niet de gene die hem heeft geschreven. ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dude? Waarom heb ik deze conversatie met jou? Jij bent niet de gene die hem heeft geschreven. ^^


    Nee en wel degene die er commentaar op heeft als de malle.


    To infinity and beyond •

    Maiko schreef:
    (...)

    Nee en wel degene die er commentaar op heeft als de malle.


    Oh sorry dat ik mijn mening uitte, het zal niet meer gebeuren hoor. Dat was sarcasme, verwacht er niet veel van.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh sorry dat ik mijn mening uitte, het zal niet meer gebeuren hoor. Dat was sarcasme, verwacht er niet veel van.


    Ik denk dat eht punt is dat jij je mening geeft en niet het geduld/zin ehbt om naar die van een ander te luisteren, of om te denken dat je HEEL misschien het gewoon fout had.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Ik denk dat eht punt is dat jij je mening geeft en niet het geduld/zin ehbt om naar die van een ander te luisteren, of om te denken dat je HEEL misschien het gewoon fout had.


    Wacht, ik las haar mening? Maar verdedigde de mijne ook, en nu is die andere me aan het stalken via GB omdat ik 'wijffie' typte. ^^

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 23:48 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Wacht, ik las haar mening? Maar verdedigde de mijne ook, en nu is die andere me aan het stalken via GB omdat ik 'wijffie' typte. ^^

    ja hoor ik stalk je (; jij bent zo dom om te reageren -a-


    My biggest fear is oblivion.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Wacht, ik las haar mening? Maar verdedigde de mijne ook, en nu is die andere me aan het stalken via GB omdat ik 'wijffie' typte. ^^


    =_=' Please stop behaving like you're 12 years old and get over yourself. Thank you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    =_=' Please stop behaving like you're 12 years old and get over yourself. Thank you.


    thank you ;D


    My biggest fear is oblivion.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    =_=' Please stop behaving like you're 12 years old and get over yourself. Thank you.


    Oké, dit begon dus allemaal omdat ik haar erop wees dat dit verhaal al bestond, begint ze te zeiken dat ik een verkeerde woordkeuze heb gebruikt en nu zeg je dat ik doe alsof ik 12 ben? Terwijl ik het over een feit heb...

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 23:57 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.