• helleuw XD
    ik kom net thuis van een vriendin en niemand is hier en dat vind ik eng, dalijk komt er een moordenaar en slingerd die me het raam uit fzeu O_O
    en ik heb honger XD


    Dead but delicious

    Waarom is dat zo eng?
    Bij mij zijn ze vaker wel niet thuis.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    omg xD
    kind ik ben elke dag alleen thuis xD
    en ga eten dan xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Waarom is dat zo eng?
    Bij mij zijn ze vaker wel niet thuis.

    ik ben ook wel vaker alleen thuis alleen ik had me vader net 2 seconde voor dat ik thuis was aan de telefoon [en ik had thuis gebeld]
    en nu is die echt al heel lang weg O_O


    Dead but delicious

    Nou, ik heb dat ook. Meestal ben ik dan als het helemaa donker isalleen thuis tot 's nachts ergens.
    Weetjemijn middel: K3/Mega Mindy&& Plop opzetten,heel luid n beginnen meeschreeuwen. Dan heb je daar geen last meervan :Y)

    Ik ben zo vaak alleen thuis x'D

    Ik ben niet bang want dan ga ik boven zitten en zet het "alarm" op ^^, Maar das alleen als ik s'avonds laat alleen ben in de vooravond heb ik geen shrik xd ik heb soms zelfs liever dat ik alleen thuis ben dan kom ik tot rust x3


    We'll never be as young as we are tonight

    pak wat te eten dan of zet de tv aan x')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Als je honger hebt: eet wat xD

    En ik vind het ook altijd doodeng als ik alleen thuis ben.. (zoals nu.. Maar gelukkig ga ik zo naar mn pa ^^) Wat ik meestal doe, is keiharde muziek opzetten en meebrullen. Of tegen jezelf aan gaan kletsen *is geen schizofreen*, dan voel je je misschien minder alleen xD?

    xx~


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Oowjaa als jeniet durft eten. Oké anx] Ik durf nooit te douchen als"k alleen thuis ben :Y)

    Oowjaa als jeniet durft eten. Oké anx] Ik durf nooit te douchen als"k alleen thuis ben :Y)


    Bwaha xD Ik durf meestal al amper van mn stoel af te komen xD
    Maar je maakt mij nu ook bang :O xD


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik ben ook alleen thuis, mijn vriendinnen zijn juist de deur uit, hadden vandaag ons laatste examen (op een na, die moet er donderdag een in halen) en dus zijn we frit gaan halen en hebben we dat nus is hier bij mij thuis op gegeten, film gekeken, hyper gedaan en nog een film gekeken xD


    Live life limitless.

    dalijk komt er een moordenaar en slingerd die me het raam uit fzeu O_O


    Ach, joh.. Pak een deegroller.. Dan ben je in ieder geval bewapend xD


    Shut up, before I stab you with my chopsticks