• Ja, mensen, het gaat vanavond gebeuren. Ik ga komkommer eten :Y)
    Iedereen is maar aan het klagen over die bacterie. Ten eerste, die komkommers komen uit Spanje, in Nederland kweken we zelf komkommers. Ten tweede, ze weten nog niet eens zeker of die bacterie wel van komkommers komt.

    Om het nuttig te houden: wie van jullie is net zo stoer als ik om ook gewoon komkommers te eten? (cool)


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik eet geen sla, tomaat en komkommers meer. Sowieso eet ik geen sla en tomaat wat dat lust ik niet. Maar ik durf geen komkommers meer te eten. Ik word altijd ongelofelijk snel ziek en heb een slecht afweersysteem dus ik doe het niet ;p


    To infinity and beyond •

    Ik zou het gewoon eten, als ik het lustte. Maar ik vind komkommers gewoon te ranzig.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Carer schreef:
    Ik zou het gewoon eten, als ik het lustte. Maar ik vind komkommers gewoon te ranzig.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik heb het net gegeten, maar wel goed afgespoeld en geschild.


    <3

    Ik eet echt alle groenten behalve komkommers, hahaha. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik. Maar gewoon uit de tuin dus helemaal niet schadelijk:Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb juist een komkommer op.
    En man wat lekker was hij.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Christ schreef:
    Ik eet al gewoon de hele dag komkommer ouwe? ._.


    They fell in love, didn't they?

    Joh, zó veel komkommers produceert zo'n bedrijf nou ook weer niet dat heel Europa ze in alle supermarkten heeft.
    Ik eet gewoon m'n komkommer, lekker.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    stuffie schreef:
    Ik. Maar gewoon uit de tuin dus helemaal niet schadelijk:Y)

    Wow, über-biologisch! Als iedereen de komende weken eens bij jou komkommertjes komt halen? Hoeven we nergens bang voor te zijn ;)


    I was an angel living in the garden of evil

    BEL0VED schreef:
    Ik heb gisteren gewoon komkommer gegeten en ik leef nog (:

    Vandaag heb ik ook gewoon komkommer gegeten en nu leef ik ook nog.

    Stereophonic schreef:
    Joh, zó veel komkommers produceert zo'n bedrijf nou ook weer niet dat heel Europa ze in alle supermarkten heeft.
    Ik eet gewoon m'n komkommer, lekker.:9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik voel me dom want ik heb geen idee waar jullie het over hebben. xd Is het een excuus dat ik van België ben of is er hier ook iets aan de hand?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik lust geen komkommer^-^


    Be weird...Be Kawaii!!

    Tuala schreef:
    Ik voel me dom want ik heb geen idee waar jullie het over hebben. xd Is het een excuus dat ik van België ben of is er hier ook iets aan de hand?

    Naar het schijnt zou er een bacterieën op de komkommers zitten die van Spanje komen. In duitsland Nederland Frankrijk en Spanje zijn daar al mensen van gestorven.


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf