• Ja, mensen, het gaat vanavond gebeuren. Ik ga komkommer eten :Y)
    Iedereen is maar aan het klagen over die bacterie. Ten eerste, die komkommers komen uit Spanje, in Nederland kweken we zelf komkommers. Ten tweede, ze weten nog niet eens zeker of die bacterie wel van komkommers komt.

    Om het nuttig te houden: wie van jullie is net zo stoer als ik om ook gewoon komkommers te eten? (cool)


    I was an angel living in the garden of evil

    Tragically schreef:
    Serieus, al komen die komkommers uit Spanje dan nóg kun je ze gewoon eten hoor, als je ze maar goed wast en zonder schil opeet._.

    Men weet echt niet of het in de komkommer zit of juist niet.. Dat vermoedden ze eerst wel, maar nu kan het gewoon overal van komen.
    Ik eet ze niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Joker schreef:
    omfg wat is er nou weer aan de hand
    kun je kanker krijgen van komkommers or what?

    In Duitsland zijn er verschillende mensen zwaar ziek geworden van een bacterie die ze de EHEC-bacterie noemen. Eerst dachten ze dat die uit Spanje kwam, maar dat tegendeel is ondertussen al bewezen. Schijbaar stoten die dingen een soort gif uit waardoor je darmen aangetast worden en als je veel geluk hebt dan houden je nieren het ook voor gezien. Ik geloof dat er al 18 mensen van dood zijn gegaan of zo.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik heb net een stukje gegeten:)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb twee seconden geleden komkommer op (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SchoenVeter schreef:
    vandaag in ieder geval niet, want dan eet ik nasi
    en morgen eet ik patat
    misschien zondag als we sla eten
    maar ik vind dat iedereen een beetje overdrijft over die komkommer

    Haha, ik ook. Mensen die massaal geen komkommers meer kopen. Beetje dom


    I was an angel living in the garden of evil

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Men weet echt niet of het in de komkommer zit of juist niet.. Dat vermoedden ze eerst wel, maar nu kan het gewoon overal van komen.
    Ik eet ze niet.

    Het ligt gewoon aan de mest hoor. Volgens mij komt die bacterie daar vandaan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    wij hebben 4 komkommers in huis :P

    en ik wist niet eens van die bacterie


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Tragically schreef:
    (...)
    Het ligt gewoon aan de mest hoor. Volgens mij komt die bacterie daar vandaan.

    Die hebben ze onderzocht en er scheen niets mis mee te zijn (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tragically schreef:
    (...)
    Het ligt gewoon aan de mest hoor. Volgens mij komt die bacterie daar vandaan.

    True, ze zit in de darmen van koeien -en bijgevolg dus ook de mest- en dus ook in koeienvlees. Probleem is dat ze niet weten uit welk land het komt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    I love komkommer and the komkommer loves me!! dus why zalie mme vergiftiggen?¿
    hahaha, I eat it!!


    Wat is geel en als je op een knopje drukt rood? Een kuikentje in de blender.

    Amiya schreef:
    I love komkommer and the komkommer loves me!! dus why zalie mme vergiftiggen?¿
    hahaha, I eat it!!


    ik denk dat dat hem juist is.. je eet hem op :O drm wilt hij je vergiftigen :O Hoe zou jij het vinden als die komkommer jou op at? :O XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amiya schreef:
    I love komkommer and the komkommer loves me!! dus why zalie mme vergiftiggen?¿
    hahaha, I eat it!!
    AHAHAHAH you make me rofl.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het echt ónzin. Die hele bacterie sowieso. Het komt gewoon van de straling uit Japan, duh. En ik eet gewoon komkommer, tomaat en dat soort dingen. ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb vanochtend nog een halve komkommer op, met schil en ik ben nog steeds niet dood neer gevallen. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik eet elke dag komkommers
    Je moet ze gewoon goed wassen
    En nu zeggen ze dat het niet door de komkommers zijn dat mensen gestorven zijn maar door iets anders.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"