• Hello,

    Ik heb zoveel meegemaakt in mijn leven dat ik heb besloten alles op papier te zetten en het op deze manier af te sluiten.
    Voor de mensen die het willen volgen;

    http://www.quizlet.nl/stories/52806/just-my-fcking-life/

    Tips en kritiek is ook ontzettend welkom.

    Heartattxck schreef:
    Dan kijk je maar niet. (:
    En waarom oude koeien uit de sloot halen? Ontopic.

    Hoe kún je hier eigenlijk ontopic zijn?
    Behalve: Oh, dat lijkt me leuk.
    De mensen die dit echt willen lezen, lezen dat ook wel zonder jouw hulp. En PB die mensen anders, ofzo (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dan weet je bij deze dat het die van mij is, dus kun je hem voortaan niet openen.

    Lees dan even terug joh. (:

    FinalDay schreef:
    (...)
    Hoe kún je hier eigenlijk ontopic zijn?
    Behalve: Oh, dat lijkt me leuk.
    De mensen die dit echt willen lezen, lezen dat ook wel zonder jouw hulp. En PB die mensen anders, ofzo (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bladzijde 4:

    Okay, even opheldering. Het is gewoon toegestaan om hoofdstuk updates in je promotie-topic te plaatsen. Het hoort gewoon bij het promoten van je story. Het is begrijpelijk dat het misschien irritant is al iemand hem ik weet niet hoe vaak zo omhoog schopt op deze manier, maar dit is niet zozeer tegen de regels. Er zijn genoeg mensen die dit doen.

    Ook gaan jullie offtopic, dus hierbij een waarschuwing daarvoor. Dus nu weer ontopic graag.

    Tegenwoordig kunnen mensen ook een abo nemen, dan weten ze wel wanneer er een nieuw hoofstuk is. :')


    -

    Heartattxck schreef:
    Maar er zijn er heel veel die het doen, dus wat maakt het uit?

    En daarom moet jij dat ook doen? Kun je niet gewoon al je nieuwe hoofdstukken in één reactie plaatsen? Steeds vernieuwen dus..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Genius schreef:
    Tegenwoordig kunnen mensen ook een abo nemen, dan weten ze wel wanneer er een nieuw hoofstuk is. :')


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Als ik wil dat iemand mn verhaal leest helpt het toch niet als hij helemaal naar beneden zakt :s

    Heartattxck schreef:
    Als ik wil dat iemand mn verhaal leest helpt het toch niet als hij helemaal naar beneden zakt :s

    Niet meer mensen gaan je verhaal lezen, als een irritant topic steeds omhoog wordt geschopt (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Louisaaa schreef:
    Het mag gewoon niet dat is alles jezus kleuter -.-

    Shut up! Laat dat kind!


    We accept the love we think we deserve.

    Heartattxck schreef:
    Als ik wil dat iemand mn verhaal leest helpt het toch niet als hij helemaal naar beneden zakt :s

    Als jij blijft je topic zoveel omhoog schoppen heeft iedereen hem toch na een tijd gezien en laten ze hem links liggen. Dan leest ook niemand uit het forum hem nog (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 18:52 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is dan toch mijn eigen probleem. Jullie houden hem wel lekker hoog zo.

    Is het ook mogelijk om topics te melden, als je je er vreselijk aan irriteert (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.