• Hello,

    Ik heb zoveel meegemaakt in mijn leven dat ik heb besloten alles op papier te zetten en het op deze manier af te sluiten.
    Voor de mensen die het willen volgen;

    http://www.quizlet.nl/stories/52806/just-my-fcking-life/

    Tips en kritiek is ook ontzettend welkom.

    Zoals ik zeg je moet het verdienen. Niet vragen, en Alleen omdat mensen niet reageren stoppen? Beetje overdreven


    Some angels have no wings.

    Ja, dat is voor mij een reden om te stoppen. Niet zozeer met schrijven, maar wel met plaatsen. Als toch niemand het leest heb ik geen reden om verder nog te plaatsen.

    Je schrijft toch omdat je het leuk vind? Mensen gaan het vanzelf lezen maar dat duurt eventjes je moet er ook niet zo zeer om vragen, vaak lezen mensen het dan niet of geen reactie. Dusja ik vind het nog al overdreven je moet mensen ook de kans geven om je storie te laten vinden


    Some angels have no wings.

    Ik ben het met Louisaaa eens. Je moet stoppen metje topic omhoog schoppen.


    To infinity and beyond •

    Dus ik mag geen bericht plaatsen met het volgende hoofdstuk?

    Heartattxck schreef:
    Dus ik mag geen bericht plaatsen met het volgende hoofdstuk?

    nee, dat mag niet. dat zie je toch ook niemand anders doen?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ehh, jawel hoor. Heb ik wel vaker gezien.

    Heartattxck schreef:
    Ehh, jawel hoor. Heb ik wel vaker gezien.

    je zit nog geen maand op Q --'
    je topic omhoogschoppen mag niét.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Je wilt voor je zelf het afsluiten wij hebben niks af te sluiten. Jij zet het op papier jij trekt aandacht. Je moet stoppen met je topic omhoog gooien als je zo doet willen mensen geen reactie zetten je moet het verdiennen


    Some angels have no wings.

    Het is in ieder geval niet de bedoeling. EN volgens mij mag het inderdaad niet. Je heb kan dat mensen je gaan melden. (;


    To infinity and beyond •

    ik heb het toch eventjes gemeld.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Best, ik ben al weg.

    Zoveel mensen schoppen hun topics omhoog door nieuwe hoofdstukken te posten. Mag best, heb het nog nagevraagd ook. Wordt er nu een probleem van gemaakt omdat deze user nieuw is, vind ik onzin.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het mag gewoon niet dat is alles jezus kleuter -.-


    Some angels have no wings.

    En WAAROM zegt C18 dan van wel?