• Hello,

    Ik heb zoveel meegemaakt in mijn leven dat ik heb besloten alles op papier te zetten en het op deze manier af te sluiten.
    Voor de mensen die het willen volgen;

    http://www.quizlet.nl/stories/52806/just-my-fcking-life/

    Tips en kritiek is ook ontzettend welkom.

    Ah fuck, weet alleen niet meer of ik het via PB of via het modforum heb gevraagd dus kan het niet terughalen >< Stupid me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dan zijn de regels van Q nogal krom. Je mag geen topic omhoogschoppen, maar wel neerzetten als je een nieuw hoofdstuk hebt. Dat is toch ook je topic omhoog schoppen --'


    To infinity and beyond •

    Je zeurt voor reacties dan krijg je niet.


    Some angels have no wings.

    Moscow schreef:
    Dan zijn de regels van Q nogal krom. Je mag geen topic omhoogschoppen, maar wel neerzetten als je een nieuw hoofdstuk hebt. Dat is toch ook je topic omhoog schoppen --'


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Poppins schreef:
    (...)
    nee, dat mag niet. dat zie je toch ook niemand anders doen?

    Wow sorry hoor, ik heb zelf al genoeg mensen gezien die hunt topic omhoog schoppen als er een nieuw hoodfstuk is.


    They fell in love, didn't they?

    Dat heb ik ook gezien ja. Maar dan wordt er beweerd dat dat niet kan omdat ik hier pas een maand zit. Ik heb pas een maand een account, wie zegt er dat ik hier niet eerder was?

    Louisaaa schreef:
    Je zeurt voor reacties dan krijg je niet.

    Er zijn genoeg verhalen die geen reactie krijgen bij hun verhaal, het is altijd wel prettig als je een reactie krijgt of een punt van kritiek.


    They fell in love, didn't they?

    Heartattxck schreef:
    Dat heb ik ook gezien ja. Maar dan wordt er beweerd dat dat niet kan omdat ik hier pas een maand zit. Ik heb pas een maand een account, wie zegt er dat ik hier niet eerder was?

    Amen, soms zijn mensen zo met hun vooroordelen. :l


    They fell in love, didn't they?

    En.. als je wilt leren schrijven is het toch logisch dat je om tips of kritiek vraagt, daar is dit toch ook voor? Als ik zeker wist dat ik kon schrijven had ik mijn verhaal niet geplaatst maar direct een boek uitgegeven.

    Ik vind dat je reacties moet verdiennen, en niemand is gelijk goed. Maar dan gelijk zeggen ik stop er mee? Dat vind ik overdreven. Mensen moeten ook het verhaal vinden. Het is leuk dat je reacties krijgt maar dat heb ook tijd nodig, en zo denk ik er over


    Some angels have no wings.

    Ja, maar dat vraag je bij je abo's en niet aan mensen die zich niet interesseren voor je story. (:


    To infinity and beyond •

    Okay, even opheldering. Het is gewoon toegestaan om hoofdstuk updates in je promotie-topic te plaatsen. Het hoort gewoon bij het promoten van je story. Het is begrijpelijk dat het misschien irritant is al iemand hem ik weet niet hoe vaak zo omhoog schopt op deze manier, maar dit is niet zozeer tegen de regels. Er zijn genoeg mensen die dit doen.

    Ook gaan jullie offtopic, dus hierbij een waarschuwing daarvoor. Dus nu weer ontopic graag.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 14:15 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dankje Courtesan.

    En nee, ik vraag dat toch ook alleen in mijn eigen topic. Ik ga niet andermans topic volspammen. Interesseer je je er niet in, lees het dan gewoon niet.