• Hello,

    Ik heb zoveel meegemaakt in mijn leven dat ik heb besloten alles op papier te zetten en het op deze manier af te sluiten.
    Voor de mensen die het willen volgen;

    http://www.quizlet.nl/stories/52806/just-my-fcking-life/

    Tips en kritiek is ook ontzettend welkom.

    Het is niet verboden hoor?


    Bladzijde 4:
    Okay, even opheldering. Het is gewoon toegestaan om hoofdstuk updates in je promotie-topic te plaatsen. Het hoort gewoon bij het promoten van je story. Het is begrijpelijk dat het misschien irritant is al iemand hem ik weet niet hoe vaak zo omhoog schopt op deze manier, maar dit is niet zozeer tegen de regels. Er zijn genoeg mensen die dit doen.

    Ook gaan jullie offtopic, dus hierbij een waarschuwing daarvoor. Dus nu weer ontopic graag.

    FinalDay schreef:
    Is het ook mogelijk om topics te melden, als je je er vreselijk aan irriteert (cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Heartattxck schreef:
    Het is niet verboden hoor?


    Bladzijde 4:
    Okay, even opheldering. Het is gewoon toegestaan om hoofdstuk updates in je promotie-topic te plaatsen. Het hoort gewoon bij het promoten van je story. Het is begrijpelijk dat het misschien irritant is al iemand hem ik weet niet hoe vaak zo omhoog schopt op deze manier, maar dit is niet zozeer tegen de regels. Er zijn genoeg mensen die dit doen.

    Ook gaan jullie offtopic, dus hierbij een waarschuwing daarvoor. Dus nu weer ontopic graag.

    We weten al dat het niet verboden is. Maar als je na zoveel keren nog steeds geen lezers hebt, ga je er nu geen meer bij krijgen hoor, integendeel...


    Never run out of reasons to smile...

    @Iedereen die het hele topic onder loopt te zeiken; Waar maken jullie je druk om? Volgens mij maken jullie dusdanig zo weinig mee in jullie leven dat jullie je daarom maar gaan ergeren aan iets kansloos als dit. Vind je het vervelend? Dan kijk je gewoon niet. Ze doet niets tegen de regels en mensen wegpesten op het forum vind ik erg kansloos van jullie, vooral van de users die hier al langer lid zijn. Jullie zouden je zelfs moeten schamen..

    @OT Sorry ik lees eigenlijk geen verhalen meer. Maar je zou hem eens kunnen proberen in de spotlight te zetten dan krijg je misschien ook meer lezers. Luister maar niet naar de rest. Zijn vast en zeker allemaal met het verkeerde been uit bed gestapt :Y).


    Wie du mir, so ich dir.