• Hoi!

    Na lange tijd zijn de schrijfkriebels echt he-le-maal terug. Momenteel ben ik het verhaal nog wat aan het uitwerken, maar ik zit vast bij de titel. En omdat ik geen goede titel kan vinden, lukt het me ook niet om een passende cover te maken. En vooral dit laatste frustreert me echt enorm want ik haal altijd inspiratie uit mijn covers.

    Hier is een (tijdelijke) flaptekst:


    Audrey zit met een hardnekkige writer's block. Ze besluit dat ze dringend behoefte heeft aan een nieuwe schrijfomgeving, hopend om zo opnieuw wat inspiratie te krijgen. Wanneer ze in een zijstraat van haar kleine stadje een nieuwe coffee shop ontdek, stapt ze naar binnen.

    Rustig van haar koffie genietend, wacht ze vol hoop op de stroom van inspiratie die de cafeïne zal produceren.

    Er gebeurt echter niets... tot dat een jongeman de coffee shop binnenwandelt en meteen haar aandacht trekt. Zonder het zelf te beseffen, wordt hij haar muze.

    Wat meer uitleg (beetje spoilers): ze leren elkaar echt kennen en zonder dat hij het weet begint Audrey haar hoofdpersonage op hem te baseren. Wat tot allemaal problemen gaat leiden verder in het verhaal


    Titels die ik tot nu toe al bedacht heb:
    * Koffiegeheimen
    * Audrey & Oliver

    Help, iemand een idee voor een titel?


    The soul needs autumn.

    Coffeetalk?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    The Coffeeman
    De koffieman
    Koffie

    Kopje bij de koffieman


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Heet de barista Oliver? Want wij hadden in de stad altijd een leuk tentje dat heette. 'Koffie bij Teun' - wellicht is Koffie bij Oliver' wel iets. Of gewoon 'de Barista'. Anders dingen die schrijven weergeven en de koffie zoals 'Pennen en Koffiebonen' of 'Geschreven in de Drap'.


    We're all mad here.

    Iets meer dan een koffiepauze
    Melk of suiker?
    Koffie er bij?
    Mijn Inspiratie

    Verder zou ik het ook niet weten, sorry :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.