• Hello,

    Ik heb zoveel meegemaakt in mijn leven dat ik heb besloten alles op papier te zetten en het op deze manier af te sluiten.
    Voor de mensen die het willen volgen;

    http://www.quizlet.nl/stories/52806/just-my-fcking-life/

    Tips en kritiek is ook ontzettend welkom.

    Direct nieuw hoofdstuk geplaatst. (:

    Niemand? :$

    hello, ik denk dat ik ze wel ga lezen. (:
    't lijkt me wel interessant. (:
    maar 't kan nog ff duren, ma 'k zal late weten als ik 't helemaal gelezen heb. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Dankjewel. (: Er staan nog maar 3 stukjes op, dus het is gelukkig nog niet zoveel.

    ik heb ze al gelezen! (:
    & geloof me, ik ben eigenlijk niet zo voor de story's op Q & ik lees ze ook meestal neit & als ik het doe haak ik meestal halverwege het eerste hoofdstuk al af, maar nu niet. (:
    nu ga ik echt een domme vraag stellen, maar wat is een abo hebben eigenlijk precies? $:
    want dat wil ik wel. (:
    ik weet het, echt wel dom dat ik dat niet weet maar ik ben nog niet zo lang op Q. $:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ehh, ja dit is ook pas mijn eerste verhaal eigenlijk, ben hier ook nog niet zo lang. Maar, als je dat hebt krijg je volgens mij een emailtje als er een nieuw hoofdstuk is geplaatst. (:

    ok, dat ga ik doen. (:
    al spamt Q al zo hard. :o
    was net nog 's gaan kijken op mijn emailadres,
    weer 60 spam! :o


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    HAHA, dat zijn er best veel. =']

    nogal hè xD
    maar... ik vind het wel erg dat je story waargebeurd is... :O


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Het gaat eigenlijk alleen maar erger worden. Maar ik zal nog een stukje plaatsen.

    oohh, is het dan zo erg mis?? :O
    &... hoe is 't nu? :O


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Het gaat nu prima hoor. Maar dat ga je allemaal in het verhaal lezen. (A)