• Dit is een interessant onderwerp, aangezien iedereen een andere smaak of voorkeur heeft. Ik ken iemand die valt op buitenlanders en ik ken ook mensen die vallen op Aziatische mensen. En dan heb je mensen die op nerds of op mannen met baartjes vallen. Kort om, dat verschilt per persoon. Dus, de vraag, op wat voor jongens val jij? Vertel er iets over! Oh en als je wilt dat ik vertel waar ik op val, zeg maar gewoon, dat voeg ik dat wel even toe.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    xWastedx schreef:
    Op een meisje op dit moment. (mn bff...:()
    En als ik op een jongen ben, dan op emo-boys. Lang, zwart haar. Das mijn voorkeur. Niet op macho's of meelopers.
    Jongens die zichzelf durfen te zijn en niet al te playerig.
    Meer terug getrokken dus xD
    Maar niet perse emoboys hoor, das gwn voorkeur.
    Kale koppen vallen wel af, die vind IK gwn niet zo knap :)


    Ik houd helemaal niet van emo boys, eigenlijk. Brutale jongens met van die populaire kleren, en dan wel zichzelf zijn daarmee, vind ik onweerstaanbaar! Millimeter kapsels vind ik ook wel lekker, maar kaal niet nee, daar ben ik het mee eens. Ik heb ook de gewoonte voor players te vallen. Haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Uhh tja. Ik word altijd verliefd op de persoon waarvan ik dat juist niet verwacht had. Bijv. iemand die ik al een jaar ken, en dan op een willekeurige dag vind ik 'm opeens leuk.. ;x

    Democrat schreef:
    Uhh tja. Ik word altijd verliefd op de persoon waarvan ik dat juist niet verwacht had. Bijv. iemand die ik al een jaar ken, en dan op een willekeurige dag vind ik 'm opeens leuk.. ;x


    Dat heb ik ook eens gehad. Totdat ik me realiseerde dat ik 'm eigenlijk altijd al leuk vond, alleen ik had me er onbewust voor afgesloten.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    De enige overeenkomst die ik tot nu toe heb gevonden tussen de jongens die mij echt aanspreken, zijn hun ogen.
    Een beetje grote, wijze, maar onschuldige ogen. Waar ik verder op val verschilt heel erg.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Carer schreef:
    De enige overeenkomst die ik tot nu toe heb gevonden tussen de jongens die mij echt aanspreken, zijn hun ogen.
    Een beetje grote, wijze, maar onschuldige ogen. Waar ik verder op val verschilt heel erg.


    Ogen zijn zeker mooi ja. Bij sommige mensen kun je de arrogantie en asociale pest buien gewoon van hun ogen af lezen. Ik vind het wel mooi als jongens speelse ogen hebben. Maar het mooiste vind ik diepe ogen, die duidelijk het één en ander hebben meegemaakt, maar tegelijkertijd genieten van het leven.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    op aardige jongens, geen arrogante, iemand die je altijd een groetje geeft, normaal tegen iedereen doet,uiterlijk maak me de laatste tijd steeds minder uit.


    -

    Erato schreef:
    Op jongens die mij niet zien staan -_-


    Ik herken het =(

    LadyKaulitz schreef:
    op aardige jongens, geen arrogante, iemand die je altijd een groetje geeft, normaal tegen iedereen doet,uiterlijk maak me de laatste tijd steeds minder uit.


    Helemaal mee eens, behalve dat ik het uiterlijk wel belangrijk vind. Net zo belangrijk als het innerlijk. Dat is puur uit ervaring, want als ik het uiterlijk van een jongen gewoon echt niet leuk vind dat schaam ik me gewoon als ik er verkering mee heb. Dat voelt dan gewoon kut en dan is de verliefdheid gewoon snel over. Nou was dat dan ook geen ware liefde, maar nu kijk ik ook graag naar het uiterlijk. Het is ook gewoon leuk als je van een jongen kunt zeggen dat 'ie lekker is.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Daystar schreef:
    (...)

    Ik herken het =(


    Als je op players valt, heb je dat nou nooit. Haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.



    BAM. Precies mijn type omschreven in een foto. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Forward schreef:



    BAM. Precies mijn type omschreven in een foto. (:


    Oh dat kan ik ook hoor. Hehe.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik val op jongens met Zwart of Blond haar, bruine of blauwe ogen.

    Hij moet zijn eigen style hebben en niet altijd te stoer doen, maar gewoon zichzelf zijn, hij moet lief voor je zijn en misschien een beetje romantisch..


    Natalya please survive this and come out that hospital (i love you) (H)

    FionaBieber schreef:
    Ik val op jongens met Zwart of Blond haar, bruine of blauwe ogen.

    Hij moet zijn eigen style hebben en niet altijd te stoer doen, maar gewoon zichzelf zijn, hij moet lief voor je zijn en misschien een beetje romantisch..


    Ik vind bruin haar en groene ogen net zo mooi als blond haar met blauwe ogen, of iets er tussenin. Zwart haar vind ik dan wat minder eigenlijk.

    Een eigen stijl, ja dat hebben er op mijn school niet zoveel. Ik vind die populaire jongens met hun afzak broeken en coole sweaters echt er echt heel sexy bijlopen. En als ze zich daar zichzelf in zijn, vind ik het helemaal geweldig. Een jongen die stoer doet vind ik niet erg, zolang hij maar normaal doet. Romantisch en lief? Ja, inderdaad. Zo hoort het ook, vind ik. Een beetje brutaal mag van mij ook wel.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    In ieder geval niet op Nederlandse, noujah...bijna nooit. :Y)
    En als we het over celebrity-crushen hebben dan altijd spaanse/amerikaanse ofzo. (':


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Halfbloedjes.
    Nou ja, jongens met donker haar, en een lichtbruine huid, hehe.


    Alleen maar tranen van geluk