• Dit is een interessant onderwerp, aangezien iedereen een andere smaak of voorkeur heeft. Ik ken iemand die valt op buitenlanders en ik ken ook mensen die vallen op Aziatische mensen. En dan heb je mensen die op nerds of op mannen met baartjes vallen. Kort om, dat verschilt per persoon. Dus, de vraag, op wat voor jongens val jij? Vertel er iets over! Oh en als je wilt dat ik vertel waar ik op val, zeg maar gewoon, dat voeg ik dat wel even toe.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Pyro schreef:
    Groot, schattig, mooie lach en sarcastische humor.
    En als ze een instrument bespelen en dezelfde muzieksmaak hebben,ben ik helemaal verkocht (:


    Daar stem ik helemaal mee in. En als ze ook nog een beetje brutaal zijn, niet zo verlegen, dan vind ik het helemaal geweldig. Maar dan niet dat ze constant naar andere meisjes kijken.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Tjaa, in principe heb ik niet echt een voorkeur, het gaat me meer om de jongen zelf. Mijn vriend heeft donker bruin haar met bruine ogen en dat bevalt me prima (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Defensive schreef:
    Qua uiterlijk val ik eigenlijk niet echt specifiek ergens voor, in ieder persoon zie ik altijd wel de mooie dingen. Maar een mooi lichaam is nooit mis (:
    En qua innerlijk val ik eigenlijk voor de nerds :x Maar ze moeten wel lief zijn, en ook wel mannelijk.


    Oh dat dacht ik eerst ook: het uiterlijk boeit me niet. Nou ik had verkering met een heel lieve nerd, maar de verliefdheid was zó over. Jammer genoeg. Sorry, ik kan er niet mee in stemmen. Nerds is niks voor mij. Ik vind ze ook te verlegen en meestal te onhandig. Maar ja, ieder zijn smaak, daarom vraag ik het ook.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Sapphira schreef:
    Tjaa, in principe heb ik niet echt een voorkeur, het gaat me meer om de jongen zelf. Mijn vriend heeft donker bruin haar met bruine ogen en dat bevalt me prima (:


    Gelukkig maar. Ik spreek uit ervaring, als je vast zit aan een jongen die je niet bevalt qua uiterlijk, dan ben je ze aardig snel zat.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Haha, ik vind blond ook wel erg mooi, maar rood helemaal niet eigenlijk.

    Tuurlijk geldt het niet altijd. Het is ook maar een voorkeur. Maar kijk, ik zie mezelf niet verliefd worden op een buitenlander of zo, want dat vind ik gewoon echt niet mooi. Alhoewel er altijd uitzonderingen kunnen zijn, dus ik sluit het niet uit.


    Nee, ik ook niet. Maar deze jongen hieronder vind ik dan wel weer knap en die is ook buitenlands:



    Maarja, daarin zal ik vast niet de enige zijn :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Meer alternatieve jongens, met van dat halflang haar en piercings & tunnels.. Vaak spelen ze ook gitaar :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ze zijn sportief, ze laten me lachen, zelfs als ik geen zin heb om te lachen, lief en zorgzaam type qua innerlijk.
    Qua uiterlijk: ze moeten groter zijn dan mij, maar dat is niet al te moeilijk, ik ben 1.59 (nerd) maar ze mogen ook niet té groot voor me zijn, 1.80 is al snel de limiet, anders voel ik me een dwerg naast ze. Voor de rest van uiterlijk, géén blonde of rosse jongens.
    Ohja, ik voel me ook nogal snel aangetrokken aan muzikale types (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Memphis schreef:
    (...)

    Nee, ik ook niet. Maar deze jongen hieronder vind ik dan wel weer knap en die is ook buitenlands:



    Maarja, daarin zal ik vast niet de enige zijn :'D.


    Hij is... OMG :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Fender schreef:
    Meer alternatieve jongens, met van dat halflang haar en piercings & tunnels.. Vaak spelen ze ook gitaar :3


    Tunnels zijn best nice, maar ik ga toch niet voor die alternatievelingen. Piercings vind ik ook niet echt mooi, behalve ene bescheiden lip piercing, misschien.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Zugzwang schreef:
    Ik vind een Brits accent geweldig :9~

    en naja, mijn voorkeur gaat uit naar donkerder haar, maar of ik daar nou echt steevast op val? :'D

    Same!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Memphis schreef:
    (...)

    Nee, ik ook niet. Maar deze jongen hieronder vind ik dan wel weer knap en die is ook buitenlands:



    Maarja, daarin zal ik vast niet de enige zijn :'D.


    Hmm. Ik vind hem dus niet echt knap, sorry.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Mooie en lieve jongens, ze mogen best stoer doen, maar zolang ze maar lief voor mij zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Native schreef:
    Ze zijn sportief, ze laten me lachen, zelfs als ik geen zin heb om te lachen, lief en zorgzaam type qua innerlijk.
    Qua uiterlijk: ze moeten groter zijn dan mij, maar dat is niet al te moeilijk, ik ben 1.59 (nerd) maar ze mogen ook niet té groot voor me zijn, 1.80 is al snel de limiet, anders voel ik me een dwerg naast ze. Voor de rest van uiterlijk, géén blonde of rosse jongens.
    Ohja, ik voel me ook nogal snel aangetrokken aan muzikale types (cat)


    Ben het met je eens, jongens moeten langer zijn dan het meisje. Sportief vind ik ook wel fijn, zowel fysiek als mentaal.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik val bijna 'altijd' op donkerharige jongens. Ook vind ik het leuk als ze licht gespierd zijn. Dus geen sixpack, maar gewoon ietswat brede schouders. Ook vind ik eigenschappen als stil, lief, grappig, zorgzaam intilligent, gezellig leuker als die macho jongens. Blijkbaar val ik ook vaak op muzikale jongens. Bijna al mijn jongens crushes speelde minstens twee instrumenten ;')

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 20:26 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb een zwak voor breakdancers.. Hahah.
    Geen idee waarom of hoe, het is altijd al zo geweest ('x


    Keep it simple.