• Dit is een interessant onderwerp, aangezien iedereen een andere smaak of voorkeur heeft. Ik ken iemand die valt op buitenlanders en ik ken ook mensen die vallen op Aziatische mensen. En dan heb je mensen die op nerds of op mannen met baartjes vallen. Kort om, dat verschilt per persoon. Dus, de vraag, op wat voor jongens val jij? Vertel er iets over! Oh en als je wilt dat ik vertel waar ik op val, zeg maar gewoon, dat voeg ik dat wel even toe.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Idk, ik val nooit op dezelfde soort jongens ofzoow. 't Is niet dat ik een bepaald soort uiterlijk of innerlijk in mijn hoofd heb die dan samen de perfecte dreamboy vormt. Ik word gewoon verliefd. Het enige dat mijn vorige vriend en mijn vriend van nu met elkaar gemeen hebben is dat ze allebei psychisch niet helemaal 100 zijn, maar dat kies ik zelf ook niet uit. Het is gewoon toeval. (":


    Numbers.

    Ik val niet op jongens (nerd)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Een jongen met zwart of bruin haar. Anders niet. En bruine ogen.
    Hij moet lief, -Amerikaans of canadees zijn;p- gevoel voor humor, nice smile, knap, bruine groen blauwe ogen hebben.
    En eeen jongen zijn waar ik graag mee om ga...
    Of een paar dingen van hier boven...
    En hij moet niet ijdel zijn... daar knap ik echt op af!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 18:53 ]

    Ik 'val' niet echt op jongens. Ik ga nu met een jongen die lang is, lang krullend blond haar heeft, groene ogen, een lang gezicht - beetje ronde wangen, een bril, af en toe jeugdpuisjes...
    Maar wat ik echt knap vind, verschilt wel eens.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mijn vriend heeft zwart halflang haar, snakebites en hele mooie blauwe ogen. Hij is stevig gebouwd (komt door Creatinepoeder of zo) en is best wel lang.
    Hij is heel erg lief, soms zelfs te lief.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een gentleman. Eentje waarvan je automatisch gaat giechelen (: Zo'n lieve... ja, het soort dat - zeker nu, in deze tijd - bijna uitgestorven is.
    En qua uiterlijk... Tja, dat maakt mij niet zoveel uit. Als hij lang is, komt dat mooi uit, aangezien ik ook lang ben, maar verder heb ik niet echt voorkeuren. Heel stiekem val ik wel op grote, blauwe ogen, maar die mogen net zo lief ook bruin zijn, hoor :9~


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Breakdancer schreef:
    Dit is een interessant onderwerp, aangezien iedereen een andere smaak of voorkeur heeft. Ik ken iemand die valt op buitenlanders en ik ken ook mensen die vallen op Aziatische mensen. En dan heb je mensen die op nerds of op mannen met baartjes vallen. Kort om, dat verschilt per persoon. Dus, de vraag, op wat voor jongens val jij? Vertel er iets over! Oh en als je wilt dat ik vertel waar ik op val, zeg maar gewoon, dat voeg ik dat wel even toe.


    haha, ik ben een van die mensen die jj kent die op Aziaten vallen XD

    mijn vriendje is een Japanner XD

    in de regel val ik op oudere mannen..
    verder heb ik een enorm zwak voor mannen in pak, yummie!
    ik val op kort, stijl (ik knap echt af op krullen), zwart haar
    en bruine ogen vind ik mooi, ik heb zegmaar ook gewoon iets met spleetogen want dat vind ik mysterieus staan
    dat is dus het type mannen waar ik op val, maar ik ben niet heel erg geïnteresseert in het uiterlijk, zal mij een zorg zijn of hij mooi of lelijk is, als we allebij bejaart zijn heb ik meer aan een mooi innerlijk

    qua innerlijk vind ik verlegen mannen heel cute
    het allerbelangrijkste vind ik dat hij belangstelling voor me heeft
    bijvoorbeeld: ik heb 4 fotoboeken van toen ik klein was door gebladerd met mijn vriend en hij viel niet eens in slaap


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    hmmm... eigenlijk vooral op donkere jongens. vind die vaak gewoon mooier & liever. liefst niet te groot, ben dat zelf ook niet. & als ie blank is, liefst halflang bruin haar & bruine of groene ogen. & een beetje gespierd, maar niet té. van karakter vooral: lief! echt iemand die lieve smsjes stuurt, lieve dingen zegt, enz. (: maar hij mag ook een klein beetje macho zijn. zo beschermend. hihi, ik kom vast kieskeurig over! (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Lieve jongens met een stel hersenen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Erato schreef:
    Op jongens die mij niet zien staan -_-

    uhm. hoe ga ik dit nou normaal uitleggen? x'D
    ik val sowieso op jongens die mij niet zien staan of nogal onbereikbaar zijn. -.- wat dus aardig verrot is.
    enneh. ik heb een hekel aan het machotype. van die stoerdoenertjes, nee die hoef ik niet hoor >_<.
    euhwm. ik val meer op jongens die humor hebben en niet bang zijn zichzelf te laten zien. I mean, be proud of who you are, not of what you're pretending to be. (:


    Hope's a bitch. But still I cling to it.

    Op mijn vriend! :Y)


    Bad decisions make good stories.