• Dit is een interessant onderwerp, aangezien iedereen een andere smaak of voorkeur heeft. Ik ken iemand die valt op buitenlanders en ik ken ook mensen die vallen op Aziatische mensen. En dan heb je mensen die op nerds of op mannen met baartjes vallen. Kort om, dat verschilt per persoon. Dus, de vraag, op wat voor jongens val jij? Vertel er iets over! Oh en als je wilt dat ik vertel waar ik op val, zeg maar gewoon, dat voeg ik dat wel even toe.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Lieve jongens. Beetje gespierd. Sowieso langer als ik (ben maar 1.55) Bruin haar. Blauwe of bruine ogen. Hij moet goed kunnen luisteren en niet met andere meisjes flirten of course :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb helemaal een zwak voor jongens die 'anders' zijn.
    Skaters, emo's, scene weet ik veel wat... Of ze nou die style hebben of ze gewoon zo zijn; ik ben er helemaal gek op :$

    Ik vind verder belangrijk dat ze trouw zijn en lief ^^


    We were blessed with this curse.

    ik val op donker blond tot zwart haar, het liefste Amerikaaans of Frans (die engels kan praten) ofzo.. buitenlands dus.. en dik langer dan ik.. best wel moeilijk eigg :P

    beetje van die beachboyzzzz

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 18:24 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    nerveus schreef:
    Lieve jongens. Beetje gespierd. Sowieso langer als ik (ben maar 1.55) Bruin haar. Blauwe of bruine ogen. Hij moet goed kunnen luisteren en niet met andere meisjes flirten of course :P


    Daar ben ik het dus helemaal mee eens; hij moet goed kunnen luisteren. Mijn ex kon dat dus TOTAAL NIET, maar ja, met zijn perfecte leventje was hij natuurlijk ook zo zwak en dom dat ik de neiging had hem te gaan pijnigen. Toch maar beter dat het uit is.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Clea schreef:
    Ik heb helemaal een zwak voor jongens die 'anders' zijn.
    Skaters, emo's, scene weet ik veel wat... Of ze nou die style hebben of ze gewoon zo zijn; ik ben er helemaal gek op :$

    Ik vind verder belangrijk dat ze trouw zijn en lief ^^


    Ik vind zulke jongens al snel.... lelijk. Uhh... Behalve die Hip Hop skaters, van die graffiti spuiters enzo. Longboarders, etc. Trouw en lief moeten ze zeker zijn, maar ook wel een beetje brutaal. Ik heb de neiging op van die sexy klootzakken te vallen. haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    MrsChartered schreef:
    In ieder geval niet op Nederlandse, noujah...bijna nooit. :Y)
    En als we het over celebrity-crushen hebben dan altijd spaanse/amerikaanse ofzo. (':


    Celebrity crushen....... Dat vind ik het meest zinloze, nou ja, bijna het meest zinloze, in de wereld. Ik zou dat niet kunnen, verliefd worden op zo'n arrogant persoon die je nooit in het echt zult leren kennen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Erato schreef:
    Op jongens die mij niet zien staan -_-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Celebrity crushen....... Dat vind ik het meest zinloze, nou ja, bijna het meest zinloze, in de wereld. Ik zou dat niet kunnen, verliefd worden op zo'n arrogant persoon die je nooit in het echt zult leren kennen.


    Persoonlijk vind ik verliefd zijn of een crush hebben iets totaal anders. Daarnaast vind ik het ook nogal veralgeminiserend om iedere celebrity 'arrogant' te noemen, ik vind dat nergens op slaan. Just sayin', niets tegen jou of zo (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jongens zoals mijn vriendje *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    jongens die iets aparts hebben, en die niet macho zijn.

    Wembley schreef:
    Jongens zoals mijn vriendje *O*


    Dat is maar goed ook.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Op schattige jongens. Het liefst erg lang, slank en met krullen. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zwart haar, langer dan ikzelf (ik ben ong. 1.60, niet zo moeilijk dus :D), gewoon lief, een beetje aparte stijl vind ik wel leuk. Verder moet ie natuurlijk gewoon lief zijn en ik moet met hem kunnen praten.

    Geen.

    Hm, hij moet spontaan en grappig zijn, er leuk uitzien of een leuke uitstraling hebben en een beetje dezelfde muzieksmaak hebben als mij (kunnen we samen naar concerten en over muziek praten :3).


    As travars