• Dit is een interessant onderwerp, aangezien iedereen een andere smaak of voorkeur heeft. Ik ken iemand die valt op buitenlanders en ik ken ook mensen die vallen op Aziatische mensen. En dan heb je mensen die op nerds of op mannen met baartjes vallen. Kort om, dat verschilt per persoon. Dus, de vraag, op wat voor jongens val jij? Vertel er iets over! Oh en als je wilt dat ik vertel waar ik op val, zeg maar gewoon, dat voeg ik dat wel even toe.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    heriotza schreef:
    slimme jongens, waar ik mee kan discussiëren (:


    Mee eens, maar meestal bombarderen die jongens hun mening alsof het dé oplossing op het broeikas effect is, en een ander hun inbreng is er niet bij. Ik wil wel een jongen met een visie en die mijn standpunten begrijpt, maar niet zo'n één die in een eigen wereldje zit waarin alleen hijzelf gelijk heeft. Best moeilijk te vinden hoor, zeker als ze dan ook nog eens sexy zijn qua uiterlijk.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Joker schreef:
    beetje badass looking.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zugzwang schreef:
    Ik vind een Brits accent geweldig :9~

    en naja, mijn voorkeur gaat uit naar donkerder haar, maar of ik daar nou echt steevast op val? :'D

    Sapphira schreef:
    (...)

    Hahaa, jaa daar heb ik ook ervaring mee. Maar ik vind dat ik het in dit geval nog niet zo heel slecht getroffen heb, of wel?



    edit: deze is van 2jaar geleden, ik kon geen betere vinden. Maar hij is heel erg veranderd..


    Die is best sexy. Leuke lach, heeft hij! Ik moet zulke jongens wel in het echt zien voordat ik écht kan zeggen dat ik ze lekker vindt, maar toch. Je hebt het goed getroffen!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Sapphira schreef:
    (...)

    Hahaa, jaa daar heb ik ook ervaring mee. Maar ik vind dat ik het in dit geval nog niet zo heel slecht getroffen heb, of wel?



    edit: deze is van 2jaar geleden, ik kon geen betere vinden. Maar hij is heel erg veranderd..


    Hij is cuuuuuuuute(krul)
    En ik zie dat hij een gitaar aan de muur heeft hangen :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Hij is cuuuuuuuute(krul)
    En ik zie dat hij een gitaar aan de muur heeft hangen :')


    I know, right? Jaa klopt, maar hij heeft er 6 ofsoo, dat was zijn eerste, dus die gebruikt hij niet meer. Wel een echte muziekfan, met een goede smaak moet ik zeggen (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Inderdaad, dat is ook leuk aan van die populaire types. Mensen denken er zo verkeerd over terwijl velen gewoon heel lief zijn. Wel vanaf een bepaalde leeftijd en meestal ook vanaf een bepaald niveau. Bij ons op HAVO en VWO heb je van die bad boys weet je wel, met hun sexy populaire outfits, afzak broeken, etc. Nou die zijn lang niet zo slecht als de meesten denken.

    Met jou kan ik echt praten! Bij ons zitten op HAVO en VWO de leukste jongens! En op VMBO en lager merk je al snel dat de jongens anders zijn! Maar op HAVO zitten bij ons echt de knappe jongens, 4 havo is the place to be, ik zou wle een dagje in die klas willen zitten!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    (...)
    Met jou kan ik echt praten! Bij ons zitten op HAVO en VWO de leukste jongens! En op VMBO en lager merk je al snel dat de jongens anders zijn! Maar op HAVO zitten bij ons echt de knappe jongens, 4 havo is the place to be, ik zou wle een dagje in die klas willen zitten!


    Dat heb ik nou ook! Die jongens bij het rokershok vooral, die zijn zo badass. Meestal zijn het wel van die player types, maar daar val ik nou net op.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Aparte jongens.

    Mijn laatste vriendje was klein en had een bril. Maar ik vond hem geweldig en een echte hunk. Ik heb dan ook bijna 4 jaar met hem gehad.

    raplove schreef:
    Aparte jongens.

    Mijn laatste vriendje was klein en had een bril. Maar ik vond hem geweldig en een echte hunk. Ik heb dan ook bijna 4 jaar met hem gehad.


    Aparte jongens zijn ook zeker leuk, maar dan qua innerlijk, vind ik. Ik houd niet zo van de jongens die klein zijn en met een bril, of van die nerds. Ik ga toch meer voor de populaire brutale jongens.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Dat heb ik nou ook! Die jongens bij het rokershok vooral, die zijn zo badass. Meestal zijn het wel van die player types, maar daar val ik nou net op.

    Ooh ik ken het hoor, verschrikkelijk. Maar ik val niet meer op dat soort jongens ik heb nu eerder door hoe jongens echt zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ehmmm...ik heb een zwaar zwak voor lichte krulletjes/golfjes...verder is het niet echt te bepalen...loopt best wel zwaar uiteen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Aparte jongens zijn ook zeker leuk, maar dan qua innerlijk, vind ik. Ik houd niet zo van de jongens die klein zijn en met een bril, of van die nerds. Ik ga toch meer voor de populaire brutale jongens.


    Ik heb slechte ervaringen met populaire brutale jongens, maar dat is mijn mening :')
    En mijn droomboy is slim, en dat zijn vaak niet altijd de nerds :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lamor schreef:
    (...)
    Ooh ik ken het hoor, verschrikkelijk. Maar ik val niet meer op dat soort jongens ik heb nu eerder door hoe jongens echt zijn!


    Dat is nou net zo grappig, die player types kunnen echt heel lief zijn. Als ze het juiste meisje maar ontmoeten dan zien ze die anderen helemaal niet meer staan. Eerst liet ik die players altijd maar oprotten, tot dat ik er één leerde kennen die gewoon echt heel aardig was. Hij bleek heel anders te zijn dan ik dacht.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Aparte jongens zijn ook zeker leuk, maar dan qua innerlijk, vind ik. Ik houd niet zo van de jongens die klein zijn en met een bril, of van die nerds. Ik ga toch meer voor de populaire brutale jongens.



    Hij was dan ook geweldig que innerlijk.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 20:45 ]