• Dit is een interessant onderwerp, aangezien iedereen een andere smaak of voorkeur heeft. Ik ken iemand die valt op buitenlanders en ik ken ook mensen die vallen op Aziatische mensen. En dan heb je mensen die op nerds of op mannen met baartjes vallen. Kort om, dat verschilt per persoon. Dus, de vraag, op wat voor jongens val jij? Vertel er iets over! Oh en als je wilt dat ik vertel waar ik op val, zeg maar gewoon, dat voeg ik dat wel even toe.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Lamor schreef:
    Mooie en lieve jongens, ze mogen best stoer doen, maar zolang ze maar lief voor mij zijn.


    Helemaal mee eens. Dat is ook het leuke aan 'stoere' jongens, als ze verliefd zijn, zijn ze fucking lief.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Bruin haar, bruine ogen,een mooie lach,Groter dan ik zo iets :9~


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Frida schreef:
    Ik heb een zwak voor breakdancers.. Hahah.
    Geen idee waarom of hoe, het is altijd al zo geweest ('x

    Ik voor skaters en voetballers ;d


    all I want is the taste that your lips allow

    Op blonde Nederlandse jongens


    Today will be Girl's Day party with you~

    Frida schreef:
    Ik heb een zwak voor breakdancers.. Hahah.
    Geen idee waarom of hoe, het is altijd al zo geweest ('x


    Breakdancers. Ze zijn té sexy. Zeker als je goed kunt zien dat ze veel sporten, met van die mooie armen en buikspieren haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Slim, kunstzinnig en creatief, niet te gespierd, goede kledingstijl (géén merkkleding, fashionstyle of te ordinair!), hij moet een eigen visie op 't leven/de wereld hebben, niet rijk, ondernemend, ...

    Edit: En bakkebaarden! Dat is zo mooi bij een jongen!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 20:30 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Yoseob schreef:
    Op blonde Nederlandse jongens


    Daar ben ik het wel mee eens ja. Blond vind ik ook gewoon een mooie kleur.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Memphis schreef:
    (...)

    Nee, ik ook niet. Maar deze jongen hieronder vind ik dan wel weer knap en die is ook buitenlands:



    Maarja, daarin zal ik vast niet de enige zijn :'D.

    HE'S FREAKING HOT! :9~:9~ voor hem kijk ik altijd victorious


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cloudburst schreef:
    Slim, kunstzinnig en creatief, niet te gespierd, goede kledingstijl (géén merkkleding, fashionstyle of te ordinair!), hij moet een eigen visie op 't leven/de wereld hebben, niet rijk, ondernemend, ...


    Ondernemend zeker! Kunstzinnig hoeft niet van mij, want dat zijn meestal niet de jongens waar ik op val, maar is wel leuk aangezien ik het zelf ook ben. Een eigen visie vind ik ook wel mooi, zolang ze ook open staan voor anderen hun mening. Kledingstijl? Nou een bepaalde stijl hoeft van mij ook niet, maar wel merkkleding. Ik vind wat tegenwoordig in is - maar dan niet te bekakt - echt heel sexy haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens. Dat is ook het leuke aan 'stoere' jongens, als ze verliefd zijn, zijn ze fucking lief.

    Ja inderdaad! Ik vind dat enorm aantrekkelijk in een jongen! Of gewoon van die jongens die heel stoer lijken en als je ze dan leert kennen dat ze heel lief zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ondernemend zeker! Kunstzinnig hoeft niet van mij, want dat zijn meestal niet de jongens waar ik op val, maar is wel leuk aangezien ik het zelf ook ben. Een eigen visie vind ik ook wel mooi, zolang ze ook open staan voor anderen hun mening. Kledingstijl? Nou een bepaalde stijl hoeft van mij ook niet, maar wel merkkleding. Ik vind wat tegenwoordig in is - maar dan niet te bekakt - echt heel sexy haha.

    Jaa zulke kledingstijl is echt mooi he bij jongens, dan zo'n beigebroek enzo!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    (...)
    Ja inderdaad! Ik vind dat enorm aantrekkelijk in een jongen! Of gewoon van die jongens die heel stoer lijken en als je ze dan leert kennen dat ze heel lief zijn!


    Inderdaad, dat is ook leuk aan van die populaire types. Mensen denken er zo verkeerd over terwijl velen gewoon heel lief zijn. Wel vanaf een bepaalde leeftijd en meestal ook vanaf een bepaald niveau. Bij ons op HAVO en VWO heb je van die bad boys weet je wel, met hun sexy populaire outfits, afzak broeken, etc. Nou die zijn lang niet zo slecht als de meesten denken.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    slimme jongens, waar ik mee kan discussiëren (:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 20:36 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Lamor schreef:
    (...)
    Jaa zulke kledingstijl is echt mooi he bij jongens, dan zo'n beigebroek enzo!


    Inderdaad. Zó fucking sexy. Haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Gelukkig maar. Ik spreek uit ervaring, als je vast zit aan een jongen die je niet bevalt qua uiterlijk, dan ben je ze aardig snel zat.


    Hahaa, jaa daar heb ik ook ervaring mee. Maar ik vind dat ik het in dit geval nog niet zo heel slecht getroffen heb, of wel?



    edit: deze is van 2jaar geleden, ik kon geen betere vinden. Maar hij is heel erg veranderd..

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 20:34 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?