• Dit is een interessant onderwerp, aangezien iedereen een andere smaak of voorkeur heeft. Ik ken iemand die valt op buitenlanders en ik ken ook mensen die vallen op Aziatische mensen. En dan heb je mensen die op nerds of op mannen met baartjes vallen. Kort om, dat verschilt per persoon. Dus, de vraag, op wat voor jongens val jij? Vertel er iets over! Oh en als je wilt dat ik vertel waar ik op val, zeg maar gewoon, dat voeg ik dat wel even toe.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik heb slechte ervaringen met populaire brutale jongens, maar dat is mijn mening :')
    En mijn droomboy is slim, en dat zijn vaak niet altijd de nerds :')


    Dat dacht ik eerst ook, maar ik heb er eens één écht leren kennen. Die jongens zijn lang niet allemaal zulke klootzakken. Als je voor ze open staat en ze je écht leuk vinden, dan zijn het vaak de liefste en sexieste jongens. <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Het type Gooische hockeyjongen, can't help it.


    It's time to be happy again.

    raplove schreef:
    (...)


    Hij was dan ook geweldig que innerlijk.


    Dat is mooi. Zulke moet je ook zeker hebben.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Dat dacht ik eerst ook, maar ik heb er eens één écht leren kennen. Die jongens zijn lang niet allemaal zulke klootzakken. Als je voor ze open staat en ze je écht leuk vinden, dan zijn het vaak de liefste en sexieste jongens. <3


    Ja, ik geloof op zich wel dat dat kan bij die jongens. Maar dan moet je wel láng zoeken D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Champagne schreef:
    Het type Gooische hockeyjongen, can't help it.


    Ik zei toch dat dit topic interessant was? Haha. Nee dat zijn niet mijn types, maar toch grappig dat jij er juist op valt.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ja, ik geloof op zich wel dat dat kan bij die jongens. Maar dan moet je wel láng zoeken D:


    Niet lang, gewoon weten wie je kunt vertrouwen. Als je gewoon vrienden met ze wordt in plaats dan direct verkering, dan kun je er al snel achter komen hoe ze zijn.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Niet lang, gewoon weten wie je kunt vertrouwen. Als je gewoon vrienden met ze wordt in plaats dan direct verkering, dan kun je er al snel achter komen hoe ze zijn.


    Ja, dat is waar. Een goede vriend van mij is in de tijd dat ik bevriend met hem ben van een nette, normale jongen veranderd naar zo'n stoere, sexy jongen, maar hij blijft voor mij altijd dezelfde goede vriend :') Maar toch is hij niet dat wat ik zoek in een jongen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jongens met mooie, witte tanden. (krul)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Dat is nou net zo grappig, die player types kunnen echt heel lief zijn. Als ze het juiste meisje maar ontmoeten dan zien ze die anderen helemaal niet meer staan. Eerst liet ik die players altijd maar oprotten, tot dat ik er één leerde kennen die gewoon echt heel aardig was. Hij bleek heel anders te zijn dan ik dacht.

    Ja, maarja ik heb het nu wel te vaak mee gemaakt, ze zeggen elke keer ja jij bent het meisje en dan toch uiteindelijk niet en hebben ze bijna met een ander.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Champagne schreef:
    Het type Gooische hockeyjongen, can't help it.

    Die zijn ook wel leuk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    (...)
    Ja, maarja ik heb het nu wel te vaak mee gemaakt, ze zeggen elke keer ja jij bent het meisje en dan toch uiteindelijk niet en hebben ze bijna met een ander.


    Als je mensen goed door ziet, dan weet je welke het menen en welke niet. Maar dat is ook maar net een gave die je moet bezitten.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar. Een goede vriend van mij is in de tijd dat ik bevriend met hem ben van een nette, normale jongen veranderd naar zo'n stoere, sexy jongen, maar hij blijft voor mij altijd dezelfde goede vriend :') Maar toch is hij niet dat wat ik zoek in een jongen.


    Ja mijn beste vriend was eerst een Hardcore freak. Maar nu meer een hiphopper. Maae voor mij is hij niet veranderd.

    Erato schreef:
    Op jongens die mij niet zien staan -_-

    + een badass/skater.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 20:49 ]

    Zolanski schreef:
    Jongens met mooie, witte tanden. (krul)


    Mee eens.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Pinocchio schreef:
    (...)
    + een badass/skater.


    Badass is altijd goed.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.