• Dit is een interessant onderwerp, aangezien iedereen een andere smaak of voorkeur heeft. Ik ken iemand die valt op buitenlanders en ik ken ook mensen die vallen op Aziatische mensen. En dan heb je mensen die op nerds of op mannen met baartjes vallen. Kort om, dat verschilt per persoon. Dus, de vraag, op wat voor jongens val jij? Vertel er iets over! Oh en als je wilt dat ik vertel waar ik op val, zeg maar gewoon, dat voeg ik dat wel even toe.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Sowieso lange jongens (want ik ben zelf erg lang :'D), donkerbruin haar, kleur ogen maakt niet uit.
    Wel een beetje romantisch, leuke humor, zelfde muzieksmaak ^^ en eentje die zijn vriendin niet vergeet maar zeker ook niet zijn vrienden.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Erato schreef:
    Op jongens die mij niet zien staan -_-


    Haha ja =D
    en ik val op jongens die zichzelf zijn. Knappe jongens zien er natuurlijk heel goed uit, maar ik val pas op een jongen als die zichzelf is en een beetje anders.

    Op jongens die mij niet zien staan =)


    Stop wishing, Start doing..

    Op jongens met wat langer haar niet te lang,, nee wacht die ene dude had korter haar.. en met een leuk karakter,humor enseuw

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 23:00 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ooohh. Mensen die een beetje op Vin Diesel lijken, haha. :9~
    No just jking around, Vin Diesel is alsnog mooi; maar Japanese guys are the best. <3

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 21:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    op jongens met schattige, bruine ogen, donker haar en een super mooie glimlach!!
    maar als hij al gewoon super lief en aardig is maakt het mij helemaal niets uit hoe hij erijt ziet <3


    Be weird...Be Kawaii!!

    maakt niet uit of ze blond of bruin zijn als ze maar lief zijn (maar geen chinees ik heb niks tegen ze maar ik vind ze eng sorry voor de mensen die hier chinees zijn :$:$:$:$:$:$:$:$:$)

    slimme & babyface jongens! :9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Karakter ; Hij moet lief zijn en kunnen luisteren. Niet altijd overal bij me willen zijn maar soms ook eens met zijn vrienden weg gaan zodat ik dat ook kan doen. Hij mag een beetje macho zijn , maar niet te veel. Hij mag ook wel romantisch zijn , maar dat is niet perse nodig. Hij moet te vertrouwen zijn.

    Uiterlijk; Ik val meestal op jongens met bruine of blauwe ogen en bruine haren. Hij mag wel een getinte huidskleur hebben [italiaans of spaans achtig]. Lengte maakt niet echt uit.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Hmmm.. een jongen moet sws langer dan mij zijn (niet dat dat zo moeilijk is, want ik ben 1.65). En hij moet er gewoon verzorgd uitzien.

    Karakter: Eerlijk, spontaan. Liefst romantisch, en te vertrouwen. Hij moet echt een eigen mening hebben. En moet gewoon helemaal zichzelf zijn.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik denk toch wel;
    - 1 die ouder is [als ik et maar paar dagen op 1 of ander manier vind ik dat beter dan dat ze jonger zijn]
    - Langer dan mij [wat al makkelijk gaat ;D]
    - Voor mij doen gewoon leuk uit ziet ;d boeit mij niet wat andere vinden, ik heb dan met hem en hun niet ;P

    en qua karakter; Dat kan ik niet precies zeggen, wel een karakter dat bij mij pas, lekker gek maar wel serieus kunnen zijn als ik daar naar verlang zeg maar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmm. Jongens die toch een beetje op 'Bieber' lijken denk ik. Dus gewoon leuke schattige jongens met een petje of muts. Hij moet sowieso langer en ouder zijn dan mij. Hij moet lief zijn en toch ook wel een beetje gek, denk ik. (:


    To infinity and beyond •

    Ik val tot nu toe alleen maar op blonde jongens XD

    Maar het innerlijk is voor mij het belangrijkste =P
    Maar het liefst wel groter en ouder dan mij =P
    Innerlijk = 90% belangrijk
    Uiterlijk = 10% belangrijk


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    hmm, voor mij, iets langer donkerhaar met groene/grijze ogen en een meestal wat magerder, kortom snel emo/gothic jongens :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 17:26 ]


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Dat hangt er vanaf, maar in de meeste gevallen op muzikanten. Met bruine ogen dan ook nog. heeel toevallig, but true


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.