• beantwoord deze vragen:
    Stel jij krijgt een piercing waar?
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat?
    Stel jij verliest je broertje wat doe je?
    Stel jij kon vliegen waarheen?
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je?


    listen to your hart.....

    Stel jij krijgt een piercing waar? Helix.
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat? Aan boeken.
    Stel jij verliest je broertje wat doe je? Huilen..
    Stel jij kon vliegen waarheen? Engeland.
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je? Kraai.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stel jij krijgt een piercing waar? nergens, ik wil geen piercing, en als ik echt moet antwoorden : helix
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat? een reis naar italië( ookal weet ik dat dat een beetje meet kost)(en ik wil dat omdat mijn beste vriendin daar woont)
    Stel jij verliest je broertje wat doe je? Huilen, weinig eten enz.
    Stel jij kon vliegen waarheen? Italië
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je? Naar de kraai.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 19:51 ]

    Stel jij krijgt een piercing waar? Mijn lip.
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat? Aan de Black Widow. De meest geweldige winkel die ik ken.
    Stel jij verliest je broertje wat doe je? Ik heb geen broertje. Niets te verliezen dus.
    Stel jij kon vliegen waarheen? Ik zou naar Zwitserland vliegen, naar St. Luc. Omdat we daar een huisje hebben en ik zo erg van dat mooie dorpje houd.
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je? Naar de kraai natuurlijk! Kraaien zijn koel.


    I wish you were here.

    Stel jij krijgt een piercing waar? helix
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat? Aan kleren.
    Stel jij verliest je broertje wat doe je? Huilen..
    Stel jij kon vliegen waarheen? naar ergens ver weg
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je? Naar de vos :]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 14:21 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Stel jij krijgt een piercing waar? Ik wil er geen, als het moet navel
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat? Shoppen!
    Stel jij verliest je broertje wat doe je? Huilen
    Stel jij kon vliegen waarheen? Spanje
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je? Kraai :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    beantwoord deze vragen:
    Stel jij krijgt een piercing waar? geen.
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat? Adidas schoenen :3
    Stel jij verliest je broertje wat doe je? huilen, en van binnnen kapot gaan waarschijnlijk niet meer mezelf zijn.
    Stel jij kon vliegen waarheen? Egypte/Londen
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je? Kraai


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Stel jij krijgt een piercing waar? Helix
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat? Reis naar Engeland en dan naar een One Direction concert
    Stel jij verliest je broertje wat doe je? Huilen, gillen, depressief achtig rondlopen
    Stel jij kon vliegen waarheen? Engeland of the USA
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je? De vos =) (een vriendin van me heet Vos van de achternaam so yeahh...)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Stel jij krijgt een piercing waar?
    Ik krijg binnenkort al een Helix <3
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat?
    Aan de iPad die ik ga halen ;D
    Stel jij verliest je broertje wat doe je?
    Heel hard huilen en denken aan alle mooie tijden die ik met hem heb gehad.
    Stel jij kon vliegen waarheen?
    Japan.
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je?
    De kraai I guess. Want vossen zijn sluw! :'D

    @ Celestial
    Me 2 coowl hea ^^
    Maar we'll een beetje spannend....


    listen to your hart.....

    Lowland schreef:
    @ Celestial
    Me 2 coowl hea ^^
    Maar we'll een beetje spannend....

    Jaa awesome!
    Mwah de spanning valt wel mee :'D
    Heb er wel zin in om eerlijk te zijn x)

    Stel jij krijgt een piercing waar? Lip
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat? Tatoeage
    Stel jij verliest je broertje wat doe je? Huilen
    Stel jij kon vliegen waarheen? Madrid
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je? Geen van beide want ze kunnen niet praten


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Stel jij krijgt een piercing waar? wenkbrauw denk ik
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat? Kaartjes voor een concert
    Stel jij verliest je broertje wat doe je? Huilen..
    Stel jij kon vliegen waarheen? Barcelona
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je? de Kraai, want vossen zijn sluw. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Stel jij krijgt een piercing waar? Helix of lip
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat? Concert/festivalkaarten
    Stel jij verliest je broertje wat doe je? Rouwen?
    Stel jij kon vliegen waarheen? Rome
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je? Kraai, vossen zijn eng


    I am an idiot, I move.

    Stel jij krijgt een piercing waar? Pols.
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat? Concerten.
    Stel jij verliest je broertje wat doe je? Ik heb geen broertje :'D
    Stel jij kon vliegen waarheen? Moeilijk. Zoveel plaatsen. LA, New York, Nieuw-Zeeland.
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je? Kraai.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stel jij krijgt een piercing waar? In mijn oren (nee die heb ik nog niet nee!:P)
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat? Oeh! Boeken :D (I'm a freak)
    Stel jij verliest je broertje wat doe je? Ik heb geen broertje, gelukkig.
    Stel jij kon vliegen waarheen? Een groot bos.
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je? De kraai, want een vos heeft altijd sluwe streken.


    What’s your existence measured by?