• Ik weet dat er iemand net ook een topic maakte, maar die zocht een ander genre. :--)
    Ik wil romantische films die ik online kan bekijken for favor ;---)

    Wil je erbij huilen? c:


    wth.

    The Notebook (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Quixotic schreef:
    Wil je erbij huilen? c:

    Haha mag altijd :-)
    + The Notebook heb ik al gezien :--)

    Kelc schreef:
    (...)
    Haha mag altijd :-)
    + The Notebook heb ik al gezien :--)


    Oké, wacht 45 secondes en download dan Never Let Me Go, maar je kan hem ook in de bios zien lol. Ik was te lui en ging hem downloaden. Ik zweer je, je gaat janken op het einde. Bereid je maar voor. Dit is de link.
    Je kan ook An Education kijken. Hier waar hij over gaat. En hier de link.


    wth.

    Ik kan nog wel meer opnoemen, denk ik. Zeg het maar. c: Heb toch niets te doen, lol.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 20:40 ]


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Oké, wacht 45 secondes en download dan Never Let Me Go, maar je kan hem ook in de bios zien lol. Ik was te lui en ging hem downloaden. Ik zweer je, je gaat janken op het einde. Bereid je maar voor. Dit is de link.
    Je kan ook An Education kijken. Hier waar hij over gaat. En hier de link.


    Jaaa, Never Let Me Go is echt mooi (boek is wel mooier :')) en An Education ook lol
    Carey is gewoon een leuke actrice :9~
    Dus die twee moet je zien :Y)


    As travars

    Martyr schreef:
    (...)

    Jaaa, Never Let Me Go is echt mooi (boek is wel mooier :')) en An Education ook lol
    Carey is gewoon een leuke actrice :9~
    Dus die twee moet je zien :Y)


    Carey is geweldig. Ik ben sinds kort echt fan van haar en haar mooie hoofdje geworden. :3 Maar je hoort wat ze zegt, kijken die twee! c:


    wth.

    Quixotic schreef:
    Ik kan nog wel meer opnoemen, denk ik. Zeg het maar. c: Heb toch niets te doen, lol.

    Als je daar zin in hebt _O_

    Quixotic schreef:
    (...)

    Carey is geweldig. Ik ben sinds kort echt fan van haar en haar mooie hoofdje geworden. :3 Maar je hoort wat ze zegt, kijken die twee! c:


    Ik ook, en ze is echt met kort en lang haar superknap :3
    Ik heb Never Let Me Go trouwens drie keer gezien (twee keer thuis en een keer in de bios) en elke keer weer moest ik op het einde huilen :'(

    ot: The Time Traveler's Wife of Midnight in Paris mb?


    As travars

    The Bridges of Madison County, True Romance.


    Caution first, always.

    The Holiday en dit is de link.


    wth.

    Martyr schreef:
    (...)

    Ik ook, en ze is echt met kort en lang haar superknap :3
    Ik heb Never Let Me Go trouwens drie keer gezien (twee keer thuis en een keer in de bios) en elke keer weer moest ik op het einde huilen :'(

    ot: The Time Traveler's Wife of Midnight in Paris mb?


    Ik heb hem gister gezien, maar kijk nu steeds weer de stukjes terug. En dat einde! Ik lag gister dus laat in bed en toen moest ik er weer aan denken en toen moest ik weer huilen! (cat)
    Je kan ook Atonement kijken, die is ook zeer mooi! c:


    wth.

    Just go with it.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    A walk to remember,


    <3

    Meet Joe Black, maar die is heel zielig. Of eh, the last song, maar die is ook zielig. Titanic? Best film éver made? ghehe. Uhm romantische films, don't know. Ik ga nu lekker American Pie kijken. ;3


    It's time to be happy again.