• Ik heb nu vijftien maanden een relatie en eigenlijk gaat het af en toe flink mis. Ik heb heftige woede-aanvallen, maar ik ben daar nu voor in therapie. Mijn vriend kon er eerst wel goed mee omgaan, maar de laatste tijd wordt hij ook boos.
    Ik uit mijn woede in woorden en met slaan met deuren of gewoon met stomme dingen doen. Mijn vriend pakt mij vast, waardoor ik helemaal flip. Ik probeer me los te rukken, alleen dat gaat mis.
    Zondag ging het zo mis, dat we gewoon aan het vechten waren. Na die ruzie heb ik het uitggemaakt, omdat ik vond dat het niet verder kon. Hij bleef bij me, ook toen ik tien keer vroeg of hij weg wilde. Mijn hart was echt gewoon kapot en eigenlijk zijn we weer bij elkaar.

    Hadden jullie dit ook gedaan, zo nee, wat hadden jullie dan gedaan?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb dit ook heel veel gehad, uiteindelijk werkte het ook gewoon echt niet. Denk er maar eens overna, waardoor ontstaat die woede en wat kan eraan gedaan worden? Ligt het probleem echt bij jou of helpt hij eraan mee?


    Your make-up is terrible

    ik vind dat je het liefste vriendje van de wereld hebt.

    wacht, een van de liefste :) (de mijne staat tuurlijk op #1 :-P)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb het een stukje erger gehad, ik bespaar je de (af en toe bloedige) details. Ik heb de relatie even afgekapt tot ik voldoende therapie en de juiste medicatie kreeg. Ik heb geen medicatie meer nodig. c:


    (duurde rond de 5 maanden)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het is goed dat er iemand is voor je te helpen en steunen, ik zou alles doen voor iemand die me zou zo bijstaan. Veel sterkte, doll. x


    cupcake unicorns

    De therapie moet ook helpen met mijn woede aanvallen en dan denk ik dat de ruzies tussen mij en mijn vriend eigenlijk overgaan. We hebben nooit ruzie, behalve bij zijn woede-aanval.

    Het probleem is dat ik binnenkort waarschijnlijk geen tijd heb voor therapie. Ik moet na de zomervakantie elke dag 2 uur reizen, werken, stage lopen, één dag per week ben ik drie uur kwijt aan fysiotherapie en ik moet nog wel een klein beetje sociaal blijven denk ik.. D;


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    De therapie moet ook helpen met mijn woede aanvallen en dan denk ik dat de ruzies tussen mij en mijn vriend eigenlijk overgaan. We hebben nooit ruzie, behalve bij zijn woede-aanval.

    Het probleem is dat ik binnenkort waarschijnlijk geen tijd heb voor therapie. Ik moet na de zomervakantie elke dag 2 uur reizen, werken, stage lopen, één dag per week ben ik drie uur kwijt aan fysiotherapie en ik moet nog wel een klein beetje sociaal blijven denk ik.. D;

    Dus andere woorden: Relaxen is belangrijker dan je mentale gezondheid?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)