• beantwoord deze vragen:
    Stel jij krijgt een piercing waar?
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat?
    Stel jij verliest je broertje wat doe je?
    Stel jij kon vliegen waarheen?
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je?


    listen to your hart.....

    Stel jij krijgt een piercing waar? Ehh ... Tepels dan maar, de meesten die ik wil heb ik toch verder al dus. ;D
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat? Als het apart mag leg ik 't bij m'n ticketgeld voor NZ, anders geef ik het volgende week uit op GMM en aan wiet en/of schoenen. :')
    Stel jij verliest je broertje wat doe je? Gelukkig heb ik geen broertje en over m'n zus ga ik niet nadenken over wat ik zou doen. Niet veel goeds i.i.g
    Stel jij kon vliegen waarheen? Nieuw Zeeland
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je? De raaf. Uiterlijk zegt niks en in het gedicht The Raven geeft de raaf de juiste antwoorden ... Gewoon een gevoelskeuze.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:26 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oke de mijne even tussendoor;

    beantwoord deze vragen:
    Stel jij krijgt een piercing waar?// Helix, Navel
    Stel jij mocht 100 euro besteden aan waar/wat?// Aan heel veel (;
    Stel jij verliest je broertje wat doe je?// ik kom daar never nooit overheen! De mijne ben ik al verloren dus neem dat maar aan van mij...
    Stel jij kon vliegen waarheen?// overal en nergens
    Stel jij krijgt een keuze je luistert naar een kraai die zegt 'ga naar het oude lelijke huisje volg mijn raad het zal je goed doen' of je luistert naar de vos die zegt 'Kies dat mooie vrolijke leuke huisje trust me' naar wie luister je?// Kraai ifcourse!


    listen to your hart.....