• 1. Wat is een goede creme/spul om van je puistjes af te komen?
    2. Hoe kan je het voor elkaar krijgen dat je haren minder snel vet worden?
    3. Wat is een goede foundation?


    Bedankt als je dit kan beantwoorden, ik heb het namelijk wel hard nodig. _O_ _O_


    Dit staat goed, right? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb ook antwoorden op die vragen nodig. _O_


    -

    1. ehm, ik gebruik niet zo van dat spul maar die van nivea, bye bye spot stick en die nachtcréme is goed
    2. minder met je hand door je haar gaan en minder vaak borstelen
    3. van chanel, die heb ik... en die van maxfactor is ook goed. die had ik vroeger .

    tadaaaa!!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 16:28 ]


    Kill them with kindness.

    1. None.
    2. Minder vaak wassen, maarja, dan loop je dus 3 dagen met ontzettend vet haar rond. Je kunt wel shampoo tegen vet haar gebruiken, maar volgens mij helpt dat ook niet.
    3. Ik heb van MaxFactor en dan de lichtste (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    1. Ik heb ook die van Nivea; bye bye spot, maar je hebt ook van Clerasil, en als het echt niet weg wilt, kun je ook nog naar de apotheek om Benzylperoxide-hydrogel te halen.
    2. Ja, minder wassen, en die shampoo ervoor
    3. Ik heb er heel veel :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    1. Vooral je huid goed schoon houden en veel water drinken. Niet teveel producten gebruiken want dat is echt een aanval voor je huid.
    2. Een shampoo voor vettig haar gebruiken, niet elke dag wassen, en niet steeds met je hand door je haar gaan.
    3. Ik vind die van Clinique heel erg prettig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    2- Niet met je hand door je haar gaan, niet je haar teveel aanraken enzo. & was je haar om de dag? (:

    1. Mijn vader heeft een dermatologisch zalfje uit de ziekenhuisapotheek meegenomen, maar die mag je normaal alleen op recept halen. Maar hij werkt wel heel goed, hihi. Daarnaast zijn de spullen van Nivea ook best goed inderdaad!
    2. Probeer zo min mogelijk aan je haar te zitten, en bij mij helpt het altijd als ik het in de buitenlucht laat opdrogen.
    3. Ik heb geen foundation, maar m'n zusje gebruikt die van Gosh en bij haar staat hij heel mooi!


    It's time to be happy again.

    1. Dat weet ik niet, maar biologische producten eten heeft bij mij enorm geholpen.
    2. Minder vaak wassen. Als je het elke dag wast, is het aan het eind van de dag vet, als je het minder vaak wast, 'houd je het langer uit'. Natuurlijk zit daar wel een maximum aan
    3. Da weet ik nie.


    Felix

    Dankjewel honeeeeys. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    1. Vichy 3 in 1, het is vrij duur, maar je doet erg lang met één flesje. Het werkt snel en effectief, máár, als je bijvoorbeeld tijdens je menstuatie gewoonlijk een groter kraterhoofd hebt, kan Vichy dat neit bedwingen, welliswaar wordt het wel minder dan gewoon. Maar dan heb je nog wel een paar puistjes. Je mag ook absoluut niet één dag overslaan. Zorg dat je het op tijd nieuw koopt, en om de 24 uur opsmeert. Ja dat het de ene dag om 8 uur 'sochtends opsmeert en de andere dag om 12 uur 'smiddags maakt niet uit, maar niet, Dinsdag om half 8, en donderdag weer laat in de avond ofzo, dan werkt het helemaal niet.
    2. Niet te vaak wassen, vroeger waste ik het elke dag, ik probeer het af te bouwen, en merk dat het ook steeds minder nodig is.
    3. Stomme ik, verstaat er meteen iets anders onder. :'D Ik heb Maybelene, die in een mini tandpasta tube, achig iets. Werkt heel goed, ook voor een wat donkerdere huid. :'3

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 16:44 ]