• Hii,

    ik ben zelf geen JB fan, maar hij leek me de beste persoon om er in te stoppen. Ik ben er nog niet aan begonnen, want ik wilde eerst even weten of jullie het een goed idee vonden.

    Het zal gaan over een meisje, ze zit bij haar op school bij de schoolkrant en is verder op het internet een hele critische blogger. Ze schrijft vooral over 'sterren' die weer iets doen. Zo heeft ze geschreven over Chris Brown die Rihanna in elkaar sloeg, en geeft daar een duidelijke mening in, die niet altijd positief is.
    Ze zit op school in Atlanta, en schrijft op een keer in de schoolkrant een heel slecht stuk over Justin Bieber, en dat ze het zo slecht vind van hem dat hij zijn fans nu al bijna 2 jaar laat stikken, en er zomaar tussen uit is geknepen, zover weg dat de media hem niet kan vinden.
    Door dit artikel krijgt ze heel veel reacties van meisjes, maar ook van 1 jongen. Een erg bijzondere jongen met een voorliefde voor Justin's muziek. Wie is die jongen?

    Dat is zeg maar het idee, ik weet niet of jullie het leuk vinden :]

    Please reaction what you think about it <33

    Inspired by my History teacher

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 20:59 ]


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Dat lijkt me echt een leuk verhaal, als je begint, wil je dan de link sturen? ;D


    may the odds be ever in your favor

    Thanks, ik ga binnenkort een proloog maken :]

    hopelijk krijg ik ff meer reacties of het een goed idee is :x


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Evelicious schreef:
    Dat lijkt me echt een leuk verhaal, als je begint, wil je dan de link sturen? ;D


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.