• blijkbaar is er toch iemand die slechter kan zingen dan rebecca black:
    http://www.youtube.com/user/Nichole337#p/u/23/itR9R6Zg2aY
    ik vind de reacties soms wel zielig, maar ze doet het er ook wel wat voor...

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 13:58 ]

    omfg.. geen mij rebecca black dan maar xD

    oh god niet zij.
    Sorry, maar ik heb niet echt medelijden met haar door de reactie die ze erop krijgt, moet ze het maar niet op internet zetten.


    As travars

    I know.
    Zo'n topic had ik laatst ook gemaakt ;x.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik vind het echt niet goed. Ik ben meteen gestopt
    met er naar te kijken.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik kom haar vaak genoeg tegen op Yt xd


    I solemnly swear that I am up to no good.

    omg dat rapstukje van dr hahaahha


    As travars

    hoe dom kan een mens zijn (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Okee, dat filmpje was erg. xd
    & idd wel zielig, maarja, waarom zet ze het dan ook op internet?
    Dit gaat heel raar klinken maar... eigenlijk vind ik het origineel van Rebecca Black nog goed meevallen.
    Ik bedoel, daar wordt zo'n gedoe rond gemaakt dat het slechtste liedje is op youtube &zo.
    okee, ik vind het ook geen goed lied, maar ik heb al veel slechtere liedjes gehoord.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Tsja ze zet het er zelf op dus die reacties kan ze natuurlijk verwachten.


    -

    Ik kan da liedje niet eens uithoren. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Omg m'n oren zijn kapot


    Firm believer of all that is magic

    Dit meisje is zo slim.

    Ze weet echt wel dat ze vreselijk is hoor, maar dit is een manier om bekendheid te krijgen, Rebecca Black heeft meer dan 100 miljoen vieuws op "Friday". Sorry maar het enige wat ik daarop kan zeggen is: WINNING.
    Dit meisje wilt gewoon meeliften op het succes, want negatieve aandacht is ook aandacht.


    Here & Now

    Rio schreef:
    Dit meisje is zo slim.

    Ze weet echt wel dat ze vreselijk is hoor, maar dit is een manier om bekendheid te krijgen, Rebecca Black heeft meer dan 100 miljoen vieuws op "Friday". Sorry maar het enige wat ik daarop kan zeggen is: WINNING.
    Dit meisje wilt gewoon meeliften op het succes, want negatieve aandacht is ook aandacht.


    Idd.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    -Dying-


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Rio schreef:
    Dit meisje is zo slim.

    Ze weet echt wel dat ze vreselijk is hoor, maar dit is een manier om bekendheid te krijgen, Rebecca Black heeft meer dan 100 miljoen vieuws op "Friday". Sorry maar het enige wat ik daarop kan zeggen is: WINNING.
    Dit meisje wilt gewoon meeliften op het succes, want negatieve aandacht is ook aandacht.


    Idd


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"