• Elixir - Hilary Duff is echt een geweldig boek, wie heeft 't nog meer gelezen? Jammer van het open einde, maar wie weet komt er een gevolg. Ik wist echt niet dat ze zo geweldig kon schrijven (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Hilary Duff schrijft? Gaaf. Waar gaat het over?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb het boek, maar nog niet in begonnen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Waar over gaat het dan?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 15:02 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Memphis schreef:
    Hilary Duff schrijft? Gaaf. Waar gaat het over?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb er wel wat over gehoord ja, ik wil hem nog lezen :Y).


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Memphis schreef:
    Hilary Duff schrijft? Gaaf. Waar gaat het over?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Memphis schreef:
    Hilary Duff schrijft? Gaaf. Waar gaat het over?
    Clea Raymond is een succesvolle jonge fotograaf en de dochter van een prominente politicus. Voor haar werk zwerft ze de hele wereld over en komt op de meest exotische plaatsen. Wanneer haar vader plotseling verdwijnt, tijdens een van zijn humanitaire reizen, ziet Clea op de foto's die ze maakt een vreemde schim. Hoe vaker ze ernaar kijkt, hoe meer de schim lijkt op een mysterieuze, knappe man. Uiteindelijk ontmoet Clea de man van de foto's in het echt, en ze voelt zich direct enorm tot hem aangetrokken. Samen gaan ze op zoek naar haar verdwenen vader en komen ze erachter waarom ze zich zo verbonden met elkaar voelen. Verscheurd door tegenstrijdige gevoelens en achtervolgd door een donker geheim moeten ze samen het verleden ontraadselen om hun toekomst veilig te stellen.



    :Y)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Memphis schreef:
    Hilary Duff schrijft? Gaaf. Waar gaat het over?

    Seventeen-year-old Clea, the daughter of a senator and a famed surgeon, is a paparazzi magnet, photojournalist, and world traveler. Things change when she notices a handsome, timeless young man in her vacation pictures. Even more unsettling, in some photos he seems to float, and the specter soon haunts her dreams as well. Vivid visions of past lives with this man make Clea curious and lead her to the jungles of Brazil, where her father has gone missing while on a search for the “elixir of life.” Whether readers are drawn to this because of Duff’s Lizzie McGuire fame or are taken in by the surprisingly solid premise, they may be disappointed by the authors’ execution. The love between Clea and her mystery man, Sage, never quite reaches believability..

    even snel opgegoogled, ben slecht in samenvatten ;D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ja, toen in het in België uit was, kwam ze hier haar boeken signeren.
    Maar ik heb het niet gelezen. c:


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Juggle schreef:
    (...)Clea Raymond is een succesvolle jonge fotograaf en de dochter van een prominente politicus. Voor haar werk zwerft ze de hele wereld over en komt op de meest exotische plaatsen. Wanneer haar vader plotseling verdwijnt, tijdens een van zijn humanitaire reizen, ziet Clea op de foto's die ze maakt een vreemde schim. Hoe vaker ze ernaar kijkt, hoe meer de schim lijkt op een mysterieuze, knappe man. Uiteindelijk ontmoet Clea de man van de foto's in het echt, en ze voelt zich direct enorm tot hem aangetrokken. Samen gaan ze op zoek naar haar verdwenen vader en komen ze erachter waarom ze zich zo verbonden met elkaar voelen. Verscheurd door tegenstrijdige gevoelens en achtervolgd door een donker geheim moeten ze samen het verleden ontraadselen om hun toekomst veilig te stellen.



    :Y)

    Precies (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik heb ervan gehoord en interviews en stukken over gelezen, maar het boek zelf heb ik nog niet gelezen. Maar dat wil ik wel heel graag :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    oooeeh ik wil die ook wel (aa)


    All you're patronus are here.

    Ik wil het nog lezen, maar het kwam er tot nu toe niet van door school.

    Natuurlijk kan ze schrijven! Wat kan ze niet? (':


    Felix