• Ik heb laatst een site ontdekt, www.alivans.com, waar je hardhouten toverstokken kunt kopen.
    Nu zit ik er dus over na te denken om deze te kopen;http://www.alivans.com/custom/cart/edit.asp?p=97597

    Maar mijn moeder vindt het gek :O


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Endure schreef:
    (...)

    Dat bepaald niemand, ik zeg alleen dat ik het kinderachtig vind n_____n


    Op een hele vriendelijke manier natuurlijk.


    Ontopic: Ik zeg doen hoor, dan ga ik jaloers zijn. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Endure schreef:
    (...)

    Dat bepaald niemand, ik zeg alleen dat ik het kinderachtig vind n_____n

    Want jij bent zo volwassen blijkbaar? :W


    -

    Endure schreef:
    (...)

    Prima, ga jij maar met barbies spelen op je 20e, ik weet wel dat ik dan wat anders ga doen.

    Nou, wat ga jij doen dan? En trouwens, nee. Dat is mijn interesse niet, want ik ga dan studeren. Maar wat is er mis mee? En trouwens, je doet echt alsof dit allemaal veel te kinderachtig en te goed voor je is.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 14:45 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Dudes.

    Ik heb nooit gezegd dat ik volwassen ben en ik geef alleen maar mijn mening, dan hoeven jullie me nog niet met zijn alllen aan te vallen n_n''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Dudes.

    Ik heb nooit gezegd dat ik volwassen ben en ik geef alleen maar mijn mening, dan hoeven jullie me nog niet met zijn alllen aan te vallen n_n''


    Wtf, jij valt ook iedereen aan? Zeg het dan op een normale manier, niet zo snauwerig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Endure schreef:
    Dudes.

    Ik heb nooit gezegd dat ik volwassen ben en ik geef alleen maar mijn mening, dan hoeven jullie me nog niet met zijn alllen aan te vallen n_n''

    Als jij op zo'n manier je mening geeft dan gaan we dat wel doen ja (bloos)


    -

    Endure schreef:
    (...)


    Je bent 14, geen 7..

    Als je 14 bent, ben je nog steeds kind. Jij bent volgens mij veel te veel beïnvloed door de maatschappij waar meisjes van 14 al tonnen make-up en hakken dragen. Wat denk je dat ze vroeger nog op deze leeftijd deden dan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @Professor; Ik zeg niks snauwerig, ik heb het enkel getypt en het ligt er maar net aan wat je er zelf van maakt.

    @Tranquillity; Wat is er mis met kleine hakjes en/of make-up dragen, wtf? Vroeger hadden ze nog weinig te doen, daarom speelden ze met poppen. De tijden waren anders, de taal verandert toch ook? Nou, de mensen ook.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Je bent 14, geen 7..


    So?(cat)

    Je zou het zelf ook moeten uitproberen(: het is echt leuk en meligxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    @ Endure

    Wat wil je nou bereiken? Dat zij haar toverstok niet krijgt, omdat ze dan onvolwassen is of omdat jij je te goed voelt? Laat haar toch gewoon lekker en ga nou niet flippen omdat mensen vinden dat je het snauwerig TYPT, wat jij wilt, want dat is gewoon triest.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Trouwens, Smeagol kan prima voor derzelf opkomen :l Dus ik snap niet waar jullie je ineens allemaal mee gaan bmoeien ^o) En ik probeer niks te bereiken, ik gaf alleen mijn mening en boem. Iedereen voelt zich gelijk getrokken om mij aan te vallen terwijl Smeagol zelf er weinig problemen van maakt :l

    Dus houd er maar gewoon over op en stop je neus niet in andermans zaken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, right?!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ga je er dan mee naar school & de leraren betoveren zodat ze je geen huiswerk geven? :3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Endure schreef:
    Trouwens, Smeagol kan prima voor derzelf opkomen :l Dus ik snap niet waar jullie je ineens allemaal mee gaan bmoeien ^o) En ik probeer niks te bereiken, ik gaf alleen mijn mening en boem. Iedereen voelt zich gelijk getrokken om mij aan te vallen terwijl Smeagol zelf er weinig problemen van maakt :l

    Dus houd er maar gewoon over op en stop je neus niet in andermans zaken.


    Hahahahahahah.
    sorry. dat was even lachwekkend ;D


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Endure schreef:
    @Professor; Ik zeg niks snauwerig, ik heb het enkel getypt en het ligt er maar net aan wat je er zelf van maakt.

    @Tranquillity; Wat is er mis met kleine hakjes en/of make-up dragen, wtf? Vroeger hadden ze nog weinig te doen, daarom speelden ze met poppen. De tijden waren anders, de taal verandert toch ook? Nou, de mensen ook.


    Ja dus? Omdat dit 2011 is mogen kinderen van 14 niet meer met poppen over toverstokjes spelen omdat dit een andere tijd? Maar als ze in 1987 -ik zeg maar wat- kinderen van 14 dat wel deden was het oké? (':

    OT: Ik zou het doen, het is leuk. :9~


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson