• Ik heb net een spin gevonden op mijn plafond. D: Maar iedereen is al naar bed, dus spoot ik met haarlak en deo eroverheen. -aanrader van Quizletters- maar ik weet nog niet of hij echt dood is of niet. En het stinkt hier nu echt erg -kuch-


    Your make-up is terrible

    HET LEEFT NOG! Wat moet ik doen? o.o


    Your make-up is terrible

    Oppakken en uit het raam flikkeren? (krul).
    That's what I'd do.


    No growth of the heart is ever a waste

    Er een schoen tegenaan slaan?

    Bleekmiddel op gooien!


    Gradually, then suddenly..

    Tja.. daarvoor moet je niet bij mij wezen (nerd). - Denkt terug aan een paar weken geleden -

    Hoop voor je dat t lukt!

    Als eerste: wat is er zo eng aan spinnen?

    Mijn hint: Pak een zakdoek en dood hem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gillend op je bed zitten en wachten op verlossing. Lol, geen aanrader. Ik heb een keer 3 uur lang op mijn bed gezeten omdat ik alleen thuis was en er een spin over de vloer liep.. Gelukkig had ik mijn laptop.
    Maar uhmm.. SLA EROP! Oh, en zet een raam open. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Volgens mij issie nu wel dood, hij hangt aan het plafond boven mijn bed. Straks valt hij naar beneden...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Volgens mij issie nu wel dood, hij hangt aan het plafond boven mijn bed. Straks valt hij naar beneden...

    Vang hem op met een beker? Met de rand van de beker de spin 'aantikken' zodat die in de beker (of een glas) valt, en gooi m dan naar buiten?

    Meh okay ik heb hem tusen 2 schoenen geplet. x_x
    Bedankt voor de typ anyway.


    Your make-up is terrible

    iehl, spinnen zijn eng. Ik ga deze zomer proberen mijn angst te overwinnen.


    <3

    Waarom ben je bang voor een spin die ongeveer duizend keer kleiner is als jij? ;o Flikker hem met een zakdoekje van het raam.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    het arme beest gewoon buiten zetten, zonder het te vermoorden?


    Save me from myself.

    Ach, hij had nog gruwelijker vermoord kunnen worden...


    Dance forever with the devil.

    Uneventful schreef:
    Waarom ben je bang voor een spin die ongeveer duizend keer kleiner is als jij? ;o Flikker hem met een zakdoekje van het raam.


    Ik weet het niet, spinnen zijn de enige insecten waar ik bang voor ben. En ik kan hem niet door het raam gooien want er zit een hor voor.


    Your make-up is terrible