• Ik heb laatst een site ontdekt, www.alivans.com, waar je hardhouten toverstokken kunt kopen.
    Nu zit ik er dus over na te denken om deze te kopen;http://www.alivans.com/custom/cart/edit.asp?p=97597

    Maar mijn moeder vindt het gek :O


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Tisdale schreef:
    Wat ga je er mee doen dan? toveren?(cat)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    MrsMalfidus schreef:
    50 dollar is 32 euro, ftr

    eigenlijk €34,43(krul)


    Shoganai i ne~

    mijn vriendin heeft er 2(: als ik dan bij haar ben, gaan we altijd een tovergevecht houdenxD dat is echt melig(:

    Ik zou het kopen:'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    mijn vriendin heeft er 2(: als ik dan bij haar ben, gaan we altijd een tovergevecht houdenxD dat is echt melig(:

    Ik zou het kopen:'D



    Je bent 14, geen 7..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Je bent 14, geen 7..

    En dus?(':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    En dus?(':


    Dna nog tovergevechtjes houden? Lichtelijk apart.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dna nog tovergevechtjes houden? Lichtelijk apart.

    En wat zou daar apart aan moeten zijn dan?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    En wat zou daar apart aan moeten zijn dan?


    Kom op --'' Vind jij het niet zeer apart dat 14-jarigen een tovergevecht gaan houden? Nou ik wel, dat is in mijn ogen hetzelfde als iemand van 14 die nog met barbie's speelt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Je bent 14, geen 7..


    Daar mag je nog best 14 voor zijn, ben je nog steeds kind hè?
    Ik vind eigenlijk wel geniaal. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Endure schreef:
    (...)

    Kom op --'' Vind jij het niet zeer apart dat 14-jarigen een tovergevecht gaan houden? Nou ik wel, dat is in mijn ogen hetzelfde als iemand van 14 die nog met barbie's speelt.

    Wie bepaald wat je op welke leeftijd niet meer mag doen. (joehoe)


    -

    Ik snap waarom je hem wilt hebben, het is echt een leuk verzamelobject maar ik zou het niet voor zoveel geld willen hebben. Maar ik moet toegeven hij is wel mooi :)


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Endure schreef:
    (...)

    Kom op --'' Vind jij het niet zeer apart dat 14-jarigen een tovergevecht gaan houden? Nou ik wel, dat is in mijn ogen hetzelfde als iemand van 14 die nog met barbie's speelt.
    Ohja, natuurlijk. Want overal staat een leeftijd opgebonden. Dat wil zeggen dat als je ouder dan 10 bent niet meer van Disneyfilms, barbies of toverstokken mag houden. Meis, nee. Zo werkt de maatschappij niet. Ik vind het juist zeer apart dat jij dat vind.


    your eyes are like stars in the night.

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Wie bepaald wat je op welke leeftijd niet meer mag doen. (joehoe)


    Dat bepaald niemand, ik zeg alleen dat ik het kinderachtig vind n_____n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Poseidon schreef:
    (...)Ohja, natuurlijk. Want overal staat een leeftijd opgebonden. Dat wil zeggen dat als je ouder dan 10 bent niet meer van Disneyfilms, barbies of toverstokken mag houden. Meis, nee. Zo werkt de maatschappij niet. Ik vind het juist zeer apart dat jij dat vind.


    Prima, ga jij maar met barbies spelen op je 20e, ik weet wel dat ik dan wat anders ga doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als je echt een grote fan bent van Harry Potter, waarom niet dan (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right