• Ik heb laatst een site ontdekt, www.alivans.com, waar je hardhouten toverstokken kunt kopen.
    Nu zit ik er dus over na te denken om deze te kopen;http://www.alivans.com/custom/cart/edit.asp?p=97597

Maar mijn moeder vindt het gek :O

Hackers suck - and so do you, assh*le

Endure schreef:
    Mensen, ik zei toch al dat wie hier over moesten stoppen? Waarom zeikt iedereen dan door?

Normaal is wat je zelf vind, en jij vind dat het niet normaal is wat zij vind, en dat is niet normaal van jou. Accepteer andermans meningen (; .
    Dit slaat echt helemaal nergens op, ik accepteer andere mensen hun mening prima maar als iedereen me aanvalt verdedig ik mezelf natuurlijk :l

Yeah, en wij luisteren naar jou omdat je zo volwassen bent om ons te zeggen wat te doen, right? (krul)

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Endure schreef:
    Mensen, ik zei toch al dat wie hier over moesten stoppen? Waarom zeikt iedereen dan door?

Normaal is wat je zelf vind, en jij vind dat het niet normaal is wat zij vind, en dat is niet normaal van jou. Accepteer andermans meningen (; .
    Dit slaat echt helemaal nergens op, ik accepteer andere mensen hun mening prima maar als iedereen me aanvalt verdedig ik mezelf natuurlijk :l

Dat slaat wel ergens op, want jij zei 'Dat is niet normaal, jij vindt het normaal. Ik vind het normaal als.. etc etc.' Dan lijkt het er niet echt op dat je dat doet, en ik val je niet aan. Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat niks normaal is, en dat 'normaal' een mening is.

your eyes are like stars in the night.

Ik deed het voor de topic starter, niet om jullie te treiteren --''

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    Wij doen dit ook niet om jou te treiteren.

your eyes are like stars in the night.

Endure schreef:

Voor zover dat ik weet zei je tegen Smeagol dat ze 14 is en geen 7, en zij is niet de topic starter. Fail. :')

Rooftops schreef:
    (...)

Voor zover dat ik weet zei je tegen Smeagol dat ze 14 is en geen 7, en zij is niet de topic starter. Fail. :')

Dat is geen fail. Ik zei het voor de topic starter omdat háá rtopic volgespamt wordt met onzin nu. Niks fail, eerst eens goed nadenken voor je wat zegt ;)

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    (...)

Dat is geen fail. Ik zei het voor de topic starter omdat háá rtopic volgespamt wordt met onzin nu. Niks fail, eerst eens goed nadenken voor je wat zegt ;)

Hahhaah, dat slaagt nergens op. 'Ja, ik zei tegen Smeagol dat ze 14 is en geen 7 omdat dit topic volgespamt wordt met onzin.' Klinkt logisch, ja. (':

Mensen, kunnen we gewoon ophouden met het meningsverschil. Tot het uit groeit tot een ruzie. Ik wil niet de volwassene spelen. Maar ik heb geen zin dat hier een ruzie uit komt en dat iemand een ban krijgt. ;)

Het is wel vet,als verzamel object of zo.
    Maar ik zou hem niet voor die prijs kopen. Als ik jou was zou ik even verder zoeken of je een wat goedkopere vind.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Rooftops schreef:
    (...)

Hahhaah, dat slaagt nergens op. 'Ja, ik zei tegen Smeagol dat ze 14 is en geen 7 omdat dit topic volgespamt wordt met onzin.' Klinkt logisch, ja. (':

Ik zei dat we meosten kappen emt die discussie. --''

Endure schreef:

Goh, en bedankt! IK ben namelijk de topicstarter.

Ik ben veertien en vind het gewoon vet cool, niemand houdt mij tegen!
    Trouwens, je hebt ook LARP (live action roleplaying) en daar doen zelfs volwassen mensen aan mee, die ook een gewoon beroep hebben.

Ik weet het zeker, ik ga er een kopen.

Heksen aller landen, verenigt U!

Hackers suck - and so do you, assh*le

Larp vind ik ook apart hoor, nog vreemder eigenlijk ahahha x]

Anyway, doe wat je niet laten kan.

Ik wil ook een toverstaf! (huil) *huilt zachtjes in een hoekje*

Every word written is a victory against death | Michel Butor

Endure schreef:
    Larp vind ik ook apart hoor, nog vreemder eigenlijk ahahha x]

Anyway, doe wat je niet laten kan.

Vind jij eigelijk wel iets normaal?
    behalve jezelf dan?

Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

underwaterr schreef:
    (...)

Vind jij eigelijk wel iets normaal?
    behalve jezelf dan?

Dat ik 2 dingen nogal apart vind betekend niet gelijk dat ik niks normaal vind, je redenering klopt niet ;]