• Ik heb laatst een site ontdekt, www.alivans.com, waar je hardhouten toverstokken kunt kopen.
    Nu zit ik er dus over na te denken om deze te kopen;http://www.alivans.com/custom/cart/edit.asp?p=97597

    Maar mijn moeder vindt het gek :O


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Waste of money, if you ask me.


    To infinity and beyond •

    Endure schreef:
    Trouwens, Smeagol kan prima voor derzelf opkomen :l Dus ik snap niet waar jullie je ineens allemaal mee gaan bmoeien ^o) En ik probeer niks te bereiken, ik gaf alleen mijn mening en boem. Iedereen voelt zich gelijk getrokken om mij aan te vallen terwijl Smeagol zelf er weinig problemen van maakt :l

    Dus houd er maar gewoon over op en stop je neus niet in andermans zaken.


    Omdat, toen wij 14 waren, we het misschien ook leuk vonden? Ik weet nog dat ik toen met mijn twee jaar jongere neefje in bomen klom en met Pokémon speelde. (': Wij willen alleen maar zeggen dat, als je 14 bent en je met poppen over toverstokjes of eender wat speelt dat normaal is. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Omdat, toen wij 14 waren, we het misschien ook leuk vonden? Ik weet nog dat ik toen met mijn twee jaar jongere neefje in bomen klom en met Pokémon speelde. (': Wij willen alleen maar zeggen dat, als je 14 bent en je met poppen over toverstokjes of eender wat speelt dat normaal is. (':


    Ik ben het met jou eens. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rooftops schreef:
    (...)

    Omdat, toen wij 14 waren, we het misschien ook leuk vonden? Ik weet nog dat ik toen met mijn twee jaar jongere neefje in bomen klom en met Pokémon speelde. (': Wij willen alleen maar zeggen dat, als je 14 bent en je met poppen over toverstokjes of eender wat speelt dat normaal is. (':


    Dat is niet normaal, jij vindt het normaal.
    Ik vind het normaal dat je dat doet als je jonger bent.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat is niet normaal, jij vindt het normaal.
    Ik vind het normaal dat je dat doet als je jonger bent.

    tja en jij vind dat dus waarom nog zeuren als het nergens opslaat(A)


    Shoganai i ne~

    @Iedereen

    Laten we ophouden met een discussie voeren(: We vinden allemaal wat anders normaal.
    Rooftops en veel andere vinden dit normaal en Edure wat anders(: dat kan.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Endure schreef:
    (...)

    Dat is niet normaal, jij vindt het normaal.
    Ik vind het normaal dat je dat doet als je jonger bent.

    Normaal is wat je zelf vind, en jij vind dat het niet normaal is wat zij vind, en dat is niet normaal van jou. Accepteer andermans meningen (;


    your eyes are like stars in the night.

    Mensen, ik ben 19. Ik kijk nog Pokémon en speel nog die spelletjes. Ik kijk nog naar Disney films. Je bent nooit ergens te oud voor. (banana)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 15:07 ]

    Endure schreef:
    (...)

    Dat is niet normaal, jij vindt het normaal.
    Ik vind het normaal dat je dat doet als je jonger bent.

    Fijn, ik was abnormaal op mijn 14de, ja moet kunnen, dank je voor het compliment. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Poseidon schreef:
    (...)
    Normaal is wat je zelf vind, en jij vind dat het niet normaal is wat zij vind, en dat is niet normaal van jou. Accepteer andermans meningen (;


    daar heb jij gelijk in ;D


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    KimUnleashed schreef:
    Mensen, ik ben 19. Ik kijk nog Pokémon en speel nog die spelletjes. Ik kijk noog naar Disney films. Je bent nooit ergens te oud voor. (quote)


    Inderdaad. Pokémon is cool, doen alsof je Harry Potter bent is fijn, en met poppen of eender wat spelen is het teken dat je genoeg fantasie hebt om een leven te verzinnen. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Inderdaad. Pokémon is cool, doen alsof je Harry Potter bent is fijn, en met poppen of eender wat spelen is het teken dat je genoeg fantasie hebt om een leven te verzinnen. :3


    Ohmygod, bedankt voor deze opmerking. Die had ik even nodig. Dankje! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor schreef:
    (...)

    Ohmygod, bedankt voor deze opmerking. Die had ik even nodig. Dankje! _O_


    Geen probleem. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mensen, ik zei toch al dat wie hier over moesten stoppen? Waarom zeikt iedereen dan door?

    Normaal is wat je zelf vind, en jij vind dat het niet normaal is wat zij vind, en dat is niet normaal van jou. Accepteer andermans meningen (; .
    Dit slaat echt helemaal nergens op, ik accepteer andere mensen hun mening prima maar als iedereen me aanvalt verdedig ik mezelf natuurlijk :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je innerlijke kind is er altijd. Iedereen wilt toch weer even kind zijn en al zijn zorgen enz. vergeten. Ik ook. =D