• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Louisaaa schreef:
    Het is gewoon een vieze man die het verdiende. De kogel dwars door zijn hoofd.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    EN NU IS HET KLAAR!!!!!!!

    het word tijd dat het westen en het oosten gewoon eens in vrede met elkaar leven. dat kerken naast moskees kunnen staan. dat een nederlandsmeisje kan trouwen met een turk zonder dat ze hoertje word genoemd. en zoveel dingen meer

    vrede op aarde...

    Wasilewski schreef:
    Uuhm..
    hij gebruikte zijn vrouw als levend schild.
    o_o


    Dat is niet waar. Er werd eerst ook overal op het nieuws verteld dat hij gewapend was, wat ook niet waar is. Het is later allemaal nog op de radio geweest.


    Life's a journey, not a destination

    raplove schreef:
    EN NU IS HET KLAAR!!!!!!!

    het word tijd dat het westen en het oosten gewoon eens in vrede met elkaar leven. dat kerken naast moskees kunnen staan. dat een nederlandsmeisje kan trouwen met een turk zonder dat ze hoertje word genoemd. en zoveel dingen meer

    vrede op aarde...


    Zozo, je vraagt nogal wat. Als dát gebeurt, dan ga ik poedelnaakt gillend door mijn dorp rennen ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Zozo, je vraagt nogal wat. Als dát gebeurt, dan ga ik poedelnaakt gillend door mijn dorp rennen ;D

    Zo echt he.

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Zozo, je vraagt nogal wat. Als dát gebeurt, dan ga ik poedelnaakt gillend door mijn dorp rennen ;D


    en omdat?

    raplove schreef:
    (...)

    en omdat?


    Vrede op aarde zal er nooit komen. Er zullen ALTIJD volkeren blijven die hun geloof beter vinden dan dat van een ander. En zullen áltijd mensen haat blijven koesteren voor andere rassen of wat dan ook en er zullen áltijd mensen blijven die dat per se moeten uiten.
    Niet dat ik het niet wil, trouwens. Maar ik bekijk het even realistisch. Of negatief, 't is maar hoe je 't wilt noemen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wasilewski schreef:
    Uuhm..
    hij gebruikte zijn vrouw als levend schild.
    o_o


    I´m nothing special.