• Watvinden jullie ervan dat mensen overal feest vieren omdat Bin Laden dood is?
    Respectloos of verdiende loon?

    Edit: veel zelfmoord terroristen plegen zelfmoord en nemen honderden mensen mee in de dood!
    Erg toch!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 22:28 ]


    Kill them with kindness.

    Vivere schreef:
    Hij is er veel te gemakkelijk afgekomen met die kogel in z'n kop. Z'n familie deed vrolijk mee met al die moorden, zijn zonen ook. Hij heeft veel families verdriet veroorzaakt met 9-11. Kortom, ik vind dat die kogel te mild is.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    En letten jullie op bij Geschiedenis? Wat daar allemaal wel niet gebeurd is, ook in Nederland.
    Weetje hoe erg het vroeger was man!
    Hij moet blij zijn dat hij alleen is neergeschoten!


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Moiety schreef:
    En letten jullie op bij Geschiedenis? Wat daar allemaal wel niet gebeurd is, ook in Nederland.
    Weetje hoe erg het vroeger was man!
    Hij moet blij zijn dat hij alleen is neergeschoten!

    Idd... En hij verdiende erger.


    Alis volat propriis

    Moiety schreef:
    En letten jullie op bij Geschiedenis? Wat daar allemaal wel niet gebeurd is, ook in Nederland.
    Weetje hoe erg het vroeger was man!
    Hij moet blij zijn dat hij alleen is neergeschoten!

    idd


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omniscience schreef:
    Ik zag dit ergens op twitter staan:
    'Don't celebrate death, celebrate justice.' (:
    wel dat vind ik nu ook (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dominance schreef:
    Respectloos.
    Hij is dood, ga dat niet 'vieren', hij was ook een mens.


    I love BTR and One Direction!

    Natuurlijk vieren de Amerikanen dat.
    Hij heeft hun 2 hoogste gebouwen kapot gemaakt en ook nog is 1000den mensen gedood.
    Verdiende loon dus


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik zou nog meevieren als ik kon :'D
    Ok, hij was een mens...maar hij heeft duizende levens verwoest, terwijl al die mensen onschuldig waren!
    Ik vind het zijn verdiende loon...als ik kon zou ik hem eerst nog wat folteren voordat hij stierf...
    Maarja, dit is mijn mening hé:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eigenlijk wel verdient ma ze moeten niet overdrijven!

    Ik vind dat zijn dood echt niet zoveel uitmaakt. Al Qaida bestaat nog steeds en waarschijnlijk hebben die nu al een andere, 'betere' leider.
    Er zullen altijd wel slechte mensen zijn, zoals Hitler en Bin Laden, en ik vind niet dat ze respect verdienen. Ze hebben niks gedaan waarmee ze het waard zouden zijn. Juist het tegenovergestelde.
    Geloof misbruiken voor je eigen gestoorde doeleinden is respectloos t.o.v. een heleboel mensen, en moord met voorbedachte rade op mensen die je niet eens bij de naam kent is respectloos t.o.v. de hele mensheid.
    Respect verdient die niet, hoor. Ik zou maar al te graag op die z'n graf dansen. Dàt is wat zulke mensen verdienen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Moiety schreef:
    En letten jullie op bij Geschiedenis? Wat daar allemaal wel niet gebeurd is, ook in Nederland.
    Weetje hoe erg het vroeger was man!
    Hij moet blij zijn dat hij alleen is neergeschoten!

    Inderdaad. Dat was ook nog eens onrechtvaardig, de manier waarop hij dood ging. Het had veel erger moeten zijn. Het is precies of dat die tot op z'n dood nog steeds geluk had. Ugh...


    Where there is a sea there are pirates...

    Dominance schreef:
    Respectloos.
    Hij is dood, ga dat niet 'vieren', hij was ook een mens.

    Ik snap niet dat mensen nog medelijden krijgen met die lul.


    To infinity and beyond •

    Butlerholic schreef:
    Ik snap niet dat mensen nog medelijden krijgen met die lul.

    Amen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Over zijn dood ben ik het eens met de meesten hier; eigen schuld dikke bult.
    Maar ik vind het wel ironisch dat Amerika zich nu heel wat voelt omdat ze met zo'n pleuresgroot land één man hebben vermoord :'DD


    Everything means nothing, if I ain't got you.