• Watvinden jullie ervan dat mensen overal feest vieren omdat Bin Laden dood is?
    Respectloos of verdiende loon?

    Edit: veel zelfmoord terroristen plegen zelfmoord en nemen honderden mensen mee in de dood!
    Erg toch!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 22:28 ]


    Kill them with kindness.

    Begrijpelijk, verdiende loon, onvoorzichtig?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Respectloos.
    Hij is dood, ga dat niet 'vieren', hij was ook een mens.

    Prongs schreef:
    Begrijpelijk, verdiende loon, onvoorzichtig?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ik vind het eng. Al-Qaida zal wraak nemen op de USA. Ik vind het wel erg voor zijn familie want die konden amper afscheid nemen want nu ligt die al op de bodem van de zee

    Dominance schreef:
    Respectloos.
    Hij is dood, ga dat niet 'vieren', hij was ook een mens.


    Wel een slechte mens.

    Maar ik vind het ook overdreven dat ze het gaan vieren, blij zijn oké, maar hele party's?


    Alleen maar tranen van geluk

    Marvolo schreef:
    (...)

    Wel een slechte mens.

    Maar ik vind het ook overdreven dat ze het gaan vieren, blij zijn oké, maar hele party's?


    Hij had ook familie, hij was vast niet door en door slecht.
    Hij had aleen geloven, die niet echt klikten met de maatschappij ;d

    Onrespectloos.
    Ik lees veel 'Hij was toch ook respectloos? Dit is zijn verdiende loon.'
    Betekend dat dat we dan ons naar zijn niveau moeten verlagen?
    Ik ga de dood van iemand niet vieren. Wat hij gedaan heeft is verschrikkelijk. Maar als ik blij om zijn dood zou zijn, zou ik me naar zijn niveau verlagen. En dat wil ik niet ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik vind het respectloos, hij is en blijft een mens en we moeten ons zeker niet gaan verlagen tot hun niveau. Ten tweede weet ik nu al dat Al-Qaida wraak gaat nemen op de VS en alle landen die de VS bestaan. Wat ik echt een vreselijk enge gedachte vind.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    JonasPoop schreef:
    ik vind het eng. Al-Qaida zal wraak nemen op de USA. Ik vind het wel erg voor zijn familie want die konden amper afscheid nemen want nu ligt die al op de bodem van de zee


    Al-Qaida zal zeker wraak nemen. Maar of dat hun gaat lukken? Dat betwijfel ik.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 22:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Verdiende loon, dat zeker.
    Al-Qaida zal niets kunnen doen, ze zullen wel wraak willen nemen, maar aangezien ze geen leider meer hebben denken ze dat er veel gaan mislukken.


    live the life you love

    ik vond het echt wel zijn verdienden loon.
    hij heeft honderden doden op zijn geweten mijn respect is hij allang kwijt.
    maar ik vind het raar dat ze hem in de zee hebben gegooid:S


    Believe in yourself, change the world.

    Justice


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    lol paybacks a bitch?


    I live for the applause, you will die for it.

    iMANON schreef:
    Verdiende loon, dat zeker.
    Al-Qaida zal niets kunnen doen, ze zullen wel wraak willen nemen, maar aangezien ze geen leider meer hebben denken ze dat er veel gaan mislukken.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dominance schreef:
    Respectloos.
    Hij is dood, ga dat niet 'vieren', hij was ook een mens.