• Watvinden jullie ervan dat mensen overal feest vieren omdat Bin Laden dood is?
    Respectloos of verdiende loon?

    Edit: veel zelfmoord terroristen plegen zelfmoord en nemen honderden mensen mee in de dood!
    Erg toch!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 22:28 ]


    Kill them with kindness.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Moeten wij dan naar hun niveau zakken.
    Uhm ik heb altijd gedacht dat we boven dat soort mensen stonden,nu weet ik dat toch niet meer zo zeker.

    Ik snap het niet, wat een probleem die vuile tering lijer moest dood, hij heeft al teveel in deze wereld verpest en daar mag echt wel een drankje op worden gedronken dat hij nu eindelijk van deze wereld af is.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 15:06 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    StJimmy schreef:
    (...)
    Moeten wij dan naar hun niveau zakken.
    Uhm ik heb altijd gedacht dat we boven dat soort mensen stonden,nu weet ik dat toch niet meer zo zeker.

    Dus mensen mogen niet blij zijn dat de aanrichter van de moord op hun familie en landgenoten dood is? My god, dat heeft niks met "dat niveau" te maken.


    ars moriendi

    Ik zag dit ergens op twitter staan:
    'Don't celebrate death, celebrate justice.' (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omniscience schreef:
    Ik zag dit ergens op twitter staan:
    'Don't celebrate death, celebrate justice.' (:

    Kijk, zo'n soort quote zocht ik! ;)


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Dus mensen mogen niet blij zijn dat de aanrichter van de moord op hun familie en landgenoten dood is? My god, dat heeft niks met "dat niveau" te maken.

    Ik heb het over het vieren,niet over blij zijn.
    Tuurlijk heeft het met niveau te maken,toen die mensen vierden noemde we het respectloos en een laag niveau,en nu doen we ongeveer het zelfde. Dan zitten we toch op het zelfde niveau?
    Ik vind het niet erg dat mensen opgelucht en blij zijn(hoewel blij een vreemd woord hiervoor is) maar ik kan niet begrijpen dat je iemands dood viert. Het heeft toch geen zin,het is juist gevaarlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik heb het over het vieren,niet over blij zijn.
    Tuurlijk heeft het met niveau te maken,toen die mensen vierden noemde we het respectloos en een laag niveau,en nu doen we ongeveer het zelfde. Dan zitten we toch op het zelfde niveau?
    Ik vind het niet erg dat mensen opgelucht en blij zijn(hoewel blij een vreemd woord hiervoor is) maar ik kan niet begrijpen dat je iemands dood viert. Het heeft toch geen zin,het is juist gevaarlijk.


    Haha nou nee. Hetzelfde serieus? Hij bombardeerde de Twin Towers en dat vierde ze. Dat is anders dan het vieren van de dood van die aanrichter. Serieus dat is een heel verschil.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Prongs schreef:
    Begrijpelijk, verdiende loon, onvoorzichtig?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik heb het over het vieren,niet over blij zijn.
    Tuurlijk heeft het met niveau te maken,toen die mensen vierden noemde we het respectloos en een laag niveau,en nu doen we ongeveer het zelfde. Dan zitten we toch op het zelfde niveau?
    Ik vind het niet erg dat mensen opgelucht en blij zijn(hoewel blij een vreemd woord hiervoor is) maar ik kan niet begrijpen dat je iemands dood viert. Het heeft toch geen zin,het is juist gevaarlijk.

    Volgensmij maak je een beetje valse vergelijkingen :')


    ars moriendi

    Submission schreef:
    (...)

    Haha nou nee. Hetzelfde serieus? Hij bombardeerde de Twin Towers en dat vierde ze. Dat is anders dan het vieren van de dood van die aanrichter. Serieus dat is een heel verschil.
    Ik zeg toch ongeveer. Het vieren van dood blijf ik vreemd vinden of het nu om 1 persoon gaat of een paar 1000.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)Ik zeg toch ongeveer. Het vieren van dood blijf ik vreemd vinden of het nu om 1 persoon gaat of een paar 1000.


    Van die ene snap ik het van die 1000 niet.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Hij is er veel te gemakkelijk afgekomen met die kogel in z'n kop. Z'n familie deed vrolijk mee met al die moorden, zijn zonen ook. Hij heeft veel families verdriet veroorzaakt met 9-11. Kortom, ik vind dat die kogel te mild is.


    To infinity and beyond •

    tis nog maar de vraag of het waar is. Het komt obama wel heel goed uit als hij dood zou zijn weet je. Ten eerste kan hij dan meer geld pompen in defensie, tweede zijn achterban krijgt weer wat meer vertrouwen en word groter en derde word hij iets betere maatjes met zijn politieke vriendjes. Prof fotoshoppers kunnen de foto's die er zijn in een dag zo maken. Plus de ene dag zegt amerika dat hij bewapend was en dan weer niet. Dus ik geloof het niet zo.

    Dan is het nu nog: ook al is het waar of niet. Het is niet bepaald handig. De taliban werd de laatste tijd zelfs minder populair. Wedden dat ie zal groeien nu en kwaaier is dan ooit? Het is ook maar één man van de bende die dood is he? niet de hele gang. Ik snap het dat ze het vieren. Die man heeft onder zijn leiding veel dood en verderf gezaaid.

    Verder, ik denk niet dat we er hier last van zullen hebben. Dus ja maak je geen zorgen over aanslagen hier. Misschien word een vliegtuig opstappen nog moeilijker dan het al is, maar meer niet


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Dominance schreef:
    Respectloos.
    Hij is dood, ga dat niet 'vieren', hij was ook een mens.


    I´m nothing special.

    Vivere schreef:
    Hij is er veel te gemakkelijk afgekomen met die kogel in z'n kop. Z'n familie deed vrolijk mee met al die moorden, zijn zonen ook. Hij heeft veel families verdriet veroorzaakt met 9-11. Kortom, ik vind dat die kogel te mild is.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Het boeit me geen fuck I'm sorry.
    Die dude is dood, dat betekent minder problemen. So what? Wees daar dan blij om, denk maar dat ie natuurlijk dood is gegaan dan is het opeens wel goed.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.