• Watvinden jullie ervan dat mensen overal feest vieren omdat Bin Laden dood is?
    Respectloos of verdiende loon?

    Edit: veel zelfmoord terroristen plegen zelfmoord en nemen honderden mensen mee in de dood!
    Erg toch!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 22:28 ]


    Kill them with kindness.

    Wie zal hem nou werkelijk missen? Die klootzak. Verdiende loon, oetlul.
    Sorry, ik word kwaad van hem.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Graphics schreef:
    ik vond het echt wel zijn verdienden loon.
    hij heeft honderden doden op zijn geweten mijn respect is hij allang kwijt.
    maar ik vind het raar dat ze hem in de zee hebben gegooid:S

    Daarom geloof ik bijna niet dat hij dood is

    Nu ze geen leider meer hebben betekent het toch niet dat ze niet een nieuwe kunnen kiezen!


    Kill them with kindness.

    Professor schreef:
    Wie zal hem nou werkelijk missen? Die klootzak. Verdiende loon, oetlul.
    Sorry, ik word kwaad van hem.

    Ik weet niet maar hij had ook gewoon familie

    Prongs schreef:
    Begrijpelijk, verdiende loon, onvoorzichtig?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dominance schreef:
    Respectloos.
    Hij is dood, ga dat niet 'vieren', hij was ook een mens.


    .


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Graphics schreef:
    ik vond het echt wel zijn verdienden loon.
    hij heeft honderden doden op zijn geweten mijn respect is hij allang kwijt.
    maar ik vind het raar dat ze hem in de zee hebben gegooid:S


    Ja, ze willen niet dat zijn lijk een touristische plaats wordt, dus ze hebben zijn lichaam ergens onbekend in de zee gegooit, wat ik wel snap, maar c'mon, hij was ook een man.

    ik snap echt niet hoe je medelij met die vent kunt hebben en het respectloos vind :l


    I live for the applause, you will die for it.

    Liever dood dan levend, en het klinkt misschien heel harteloos zoals ik het nu zeg, en hij kan dan ook wel een 'leven' of 'familie' hebben, maar wat die man heeft gedaan is écht niet goed te praten met een of ander gevangenisstrafje.


    Opgeven is geen optie.

    Ik vind het heel respectloos, en om eerlijk te zijn, voel ik me er (een beetje) slecht over dat het zo gaat.
    Tuurlijk begrijp ik dat het een goede zaak is dat bin Laden geen bedreiging meer vormt, maar ik vind dat dit ook had gekund door hem op te sluiten.
    Ik vind het echt niet kunnen dat mensen feest vieren dat hij dood is. Opgelucht, of misschien zelfs een beetje blij zijn is tot daar aan toe, maar feestvieren vind ik echt te ver gaan. Hij was toch zeker ook een mens.
    Misschien had hij in zijn ogen zelfs hele goede redenen om de TT op te blazen (en ga dan niet zeiken dat er geen goede redenen voor zijn, dat vind jij, en de ene interpreteert dingen anders als een ander).


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Crowstorm schreef:
    ik snap echt niet hoe je medelij met die vent kunt hebben en het respectloos vind :l

    Idd, hij was echt een zak! Kijk wat hij ontschuldige mensen aangedaan heeft, dat is pas focking repectloos, en bij hun dood stond hij ook niet stil. Dus, fock hem en ik ben blij dat ie dood is [:


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zeg het u, hij is niet dood :Y)


    Stop wishing, Start doing..

    Dominance schreef:
    (...)

    Ja, ze willen niet dat zijn lijk een touristische plaats wordt, dus ze hebben zijn lichaam ergens onbekend in de zee gegooit, wat ik wel snap, maar c'mon, hij was ook een man.


    Komt toch niet serieus over, hupakee, lijk in de zee. Net alsof dat niet aanspoelt of opgedoken kan worden. En dan wordt die zee toch gewoon de toeristische plaats. Daarnaast er zijn geen 'letterlijke' bewijzen dat hij al dood is. Ik geloof het inderdaad ook niet zo heel erg meer. Net als Serophina zegt.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 23:21 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Crowstorm schreef:
    ik snap echt niet hoe je medelij met die vent kunt hebben en het respectloos vind :l


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Marvolo schreef:

    Wel een slechte mens.

    Maar ik vind het ook overdreven dat ze het gaan vieren, blij zijn oké, maar hele party's?



    Ja wel gelijk maar hij overdreef ook echt met wat hij deed en alles hoor. Maar het is ook overdreven dat ze het gaan vieren, hij kan misschien door zijn acties mensen mee nemen in zijn dood, snap je?

    Eigenlijk vind ik het echt beter dat hij dood is maar toch aan de andere kant......