• Watvinden jullie ervan dat mensen overal feest vieren omdat Bin Laden dood is?
    Respectloos of verdiende loon?

    Edit: veel zelfmoord terroristen plegen zelfmoord en nemen honderden mensen mee in de dood!
    Erg toch!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 22:28 ]


    Kill them with kindness.

    Dominance schreef:
    Respectloos.
    Hij is dood, ga dat niet 'vieren', hij was ook een mens.


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Prongs schreef:
    Begrijpelijk, verdiende loon, onvoorzichtig?


    Smile and live.

    Dominance schreef:
    Respectloos.
    Hij is dood, ga dat niet 'vieren', hij was ook een mens.


    Hij heeft duizenden onschuldige mensen vermoord


    Firm believer of all that is magic

    Professor schreef:
    Wie zal hem nou werkelijk missen? Die klootzak. Verdiende loon, oetlul.
    Sorry, ik word kwaad van hem.


    Firm believer of all that is magic

    iMANON schreef:
    Verdiende loon, dat zeker.
    Al-Qaida zal niets kunnen doen, ze zullen wel wraak willen nemen, maar aangezien ze geen leider meer hebben denken ze dat er veel gaan mislukken.


    Daar zou ik niet zo zeker van zijn
    Ze kunnen toch ook een andere leider krijgen nu Bin Laden dood is.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Dreft schreef:
    (...)
    Ik weet niet maar hij had ook gewoon familie


    Ja, en de duizende mensen in die torens die hij omver heeft gegooid ook.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dreft schreef:
    (...)
    Ik weet niet maar hij had ook gewoon familie


    Z'n zonen zijn gelijk met hem doodgeschoten


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind niet dat je iemand's dood moet vieren, maar men mag zeker wel opgelucht zijn.

    Sneu. Heel de wereld doet alsof ze een goudmijn hebben gevonden. Had die man opgesloten voor de rest van zijn leven, dan had hij waarschijnlijk meer geleden dan met een enkele seconden pijn van een kogel door zijn hoofd. Ik neem aan dat ze hem wilden laten lijden, achja. Niet mijn keuze c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Negative schreef:
    Sneu. Heel de wereld doet alsof ze een goudmijn hebben gevonden. Had die man opgesloten voor de rest van zijn leven, dan had hij waarschijnlijk meer geleden dan met een enkele seconden pijn van een kogel door zijn hoofd. Ik neem aan dat ze hem wilden laten lijden, achja. Niet mijn keuze c:

    Hier ben ik het niet mee eens. Ten eerste omdat levenlange opsluiting nog eens geld kost ook (hoewel die oorlog tegen hem dat ook heeft) en ten tweede omdat ik tegen martelen en lijden ben. Ik ben het ermee eens dat Bin Laden gestraft moest worden en daarom vind ik deze snelle dood goed. 1 kogel, gedaan. En we zijn ook van hem af. Misschien hebben we dan wel zijn leven afgepakt, maar dat zou ook het geval zijn moesten we hem opsluiten in de gevangenis, want daar zou hij ook nooit uitkomen voor hij dood was.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mensen die dierbaren hebben verloren op 9/11 vieren feest omdat ze eindelijk hun dierbaren hebben kunnen wreken.

    begrijpelijk

    Dreft schreef:
    (...)
    Ik weet niet maar hij had ook gewoon familie


    Ik ben toch niet blij voor die familie? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Respectloos is het zeker. Ik snap dat jij als familielid van een slachtoffer opgelucht bent, maar het gaan vieren? Dan verlaag je je niveau


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Respectloos is het zeker. Ik snap dat jij als familielid van een slachtoffer opgelucht bent, maar het gaan vieren? Dan verlaag je je niveau


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb er geen mening over. Die man probeerde zijn land ook te beschermen, doordat de Amerikanen er binnen vielen, dat het nou nogal mis ging en het met geweld moest is tot daaraan toe.


    SLOAN.