• Watvinden jullie ervan dat mensen overal feest vieren omdat Bin Laden dood is?
    Respectloos of verdiende loon?

    Edit: veel zelfmoord terroristen plegen zelfmoord en nemen honderden mensen mee in de dood!
    Erg toch!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 22:28 ]


    Kill them with kindness.

    iMANON schreef:
    Verdiende loon, dat zeker.
    Al-Qaida zal niets kunnen doen, ze zullen wel wraak willen nemen, maar aangezien ze geen leider meer hebben denken ze dat er veel gaan mislukken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    hmmm even denken... Wat vind ik respectlozer? Met een vliegtuig het World Trade Center invliegen waardoor de twee gebouwen instorten waardoor er 2750 mensen doodgaan, om zomaar even een voorbeeld te noemen van de afgrijzelijke dingen waar hij achter zit. Of enkeld een feestje vieren omdat je blij bent dat er een stap word gezet richting het tegengaan van terrorisme?
    De eerste lijkt mij toch ; )


    Expect the unexpected

    Ik geloof eigenlijk niet echt dathij dood is, straks is het een list!


    Kill them with kindness.

    Graphics schreef:
    ik vond het echt wel zijn verdienden loon.
    hij heeft honderden doden op zijn geweten mijn respect is hij allang kwijt.
    maar ik vind het raar dat ze hem in de zee hebben gegooid:S


    Dat hebben ze gedaan zodat het geen "bedevaartsoord" zou worden.^^

    Ik vind het alleen maar goed Imean niemand vergeet 11-09-2011 nog en er zijn zoveel doden gevallen.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 14:49 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    *viert feestje* ..ehm..Ja als je ziet hoe die mensen (van dat land hoeheethetookalweer) een feestje stonden te vieren toen die vliegtuigen in het WTC vlogen, ja verdiende loon, punt.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 14:52 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Respectloos,de dood van iemand ga je niet vieren. Opgelucht ok maar blij zijn en vieren? nee dat gaat me te ver.

    En heel dom. Er komt zeker een vergelding en omdat zij zo doen blijf alles bij het ouden. Wraak en woeden is de oorzaak van elke oorlog en van al die teoristen.ZO houd het nooit op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Badhairday schreef:
    Ik geloof eigenlijk niet echt dathij dood is, straks is het een list!


    Een list? Ja laten we een grapje maken dat Bin laden dood is. Dat lijkt me sterk of bedoel je dat ze een dubbelganger net zoals bij die Saddam Hoessein waar ze dat van dachten? Trouwens ze hebben hem geïdentificeerd.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Hij schijnt al heel lang dood te zijn, sinds 2007, maar dat heeft de Amerikaanse overheid stilgehouden zodat ze van nog meer aanslagen en rampen en weet ik veel wat hem de schuld konden geven. Er is ook een foto vrijgegeven waarop hij dood te zien is, maar dat is al weer bewezen dat die heel erg gefotoshopt is. 't Is weer een verwarrende teringzooi, maar goed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Onnodig, alsof alles hiermee opgelost is. Die mensen nemen sws wraak (joehoe)


    -

    Ik snap niet dat sommigen dit Respectloos vinden, dude hebben jullie die beelden wel gezien hoe die mensen allemaal feest stonden te vieren toen het WTC naar beneden kletterde, en dat in Londen, en Spanje, en al die dingen. En dan een feest vieren, omdat ze zo opgelucht zijn, dat ze van hem af zijn, laat ze hun gang gaan, ze hebben deze overwinning verdiend.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    JonasPoop schreef:
    ik vind het eng. Al-Qaida zal wraak nemen op de USA. Ik vind het wel erg voor zijn familie want die konden amper afscheid nemen want nu ligt die al op de bodem van de zee


    Die familie ligt ook op de bodem vd zee volgens mij


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Dat monster had meer pijn moeten lijden. Nieuwe nationale feestday, hoppa.


    ars moriendi

    Houston schreef:
    Ik snap niet dat sommigen dit Respectloos vinden, dude hebben jullie die beelden wel gezien hoe die mensen allemaal feest stonden te vieren toen het WTC naar beneden kletterde, en dat in Londen, en Spanje, en al die dingen. En dan een feest vieren, omdat ze zo opgelucht zijn, dat ze van hem af zijn, laat ze hun gang gaan, ze hebben deze overwinning verdiend.


    Precies ja. Dat denk ik dus ook.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Respectloos. Amerikanen zijn nogal dom, een aanval kunnen ze nu wel verwachten. Dat hadden ze aan moeten zien komen toen ze hem doodden. Dom, dom, dom..


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Houston schreef:
    Ik snap niet dat sommigen dit Respectloos vinden, dude hebben jullie die beelden wel gezien hoe die mensen allemaal feest stonden te vieren toen het WTC naar beneden kletterde, en dat in Londen, en Spanje, en al die dingen. En dan een feest vieren, omdat ze zo opgelucht zijn, dat ze van hem af zijn, laat ze hun gang gaan, ze hebben deze overwinning verdiend.

    Moeten wij dan naar hun niveau zakken.
    Uhm ik heb altijd gedacht dat we boven dat soort mensen stonden,nu weet ik dat toch niet meer zo zeker.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall