• Ik heb soms zoon hekel aan mensen op Quizlet, dan denken ze dat hun de beste zijn enzo, En dat ze alles weten maar dan weten ze amper iets. Hebben jullie dat ook?

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 14:55 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Silmarillion schreef:
    Geen ruzie maken, hè (:

    Ja ik wil het ook niet maar zij zoekt het. Ik wil der negeren gaat ze denken dat ik het over haar heb. --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Depulso schreef:
    (...)
    Nou zo'n gevoel heb ik dus wel. Want jij maakt een topic aan vlak nadat we ruzie kregen.


    Dude stop gewoon. Het kan ook toeval zijn. En al zou het over jou gaan, negeer het!

    Depulso schreef:
    (...)
    toch geloof ik je niet o.O

    Spijtig dan (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    *Kuch* Zet dit anders even voort in je gastenboek o.i.d., of negeer elkaar gewoon, maar gebruik niet dit topic ervoor.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Depulso schreef:
    (...)
    toch geloof ik je niet o.O


    Jeetje, wat boeit het? Peace, man *O*


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Depulso schreef:
    (...)
    toch geloof ik je niet o.O

    Dan kun je het misschien beter in stilte niet geloven en er niet meer over praten, want dat verpest de sfeer een beetje. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Silmarillion schreef:
    *Kuch* Zet dit anders even voort in je gastenboek o.i.d., of negeer elkaar gewoon, maar gebruik niet dit topic ervoor.

    je kan dan toch een ban voor krijgen?


    Shoganai i ne~

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    je kan dan toch een ban voor krijgen?
    Waarvoor?


    Life is hard and then we die

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    je kan dan toch een ban voor krijgen?

    Neeuh, hoor :'D Je krijgt niet meteen een ban als je ruzie hebt, tenzij er echt serieuze bedreigingen etc. worden gedaan (: Als je doorgaat in een topic, dan kun je een waarschuwing krijgen, dus vandaar dat ik vroeg of ze het even ergens anders willen voortzetten of elkaar gewoon negeren, nog beter. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ken de eerdere ruzie niet, maar mag ik vinden dat iedereen toch wel zeer negatief is tegen Depulso? Ze zegt toch gewoon haar mening?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Neeuh, hoor :'D Je krijgt niet meteen een ban als je ruzie hebt, tenzij er echt serieuze bedreigingen etc. worden gedaan (: Als je doorgaat in een topic, dan kun je een waarschuwing krijgen, dus vandaar dat ik vroeg of ze het even ergens anders willen voortzetten of elkaar gewoon negeren, nog beter. :Y)

    oke bedoelde niet direct maar het is nu ff duidelijk
    thanks(A)


    Shoganai i ne~

    xjustxmyself schreef:
    Ik ken de eerdere ruzie niet, maar mag ik vinden dat iedereen toch wel zeer negatief is tegen Depulso? Ze zegt toch gewoon haar mening?


    Volgens mij ging de ruzie over een topic van Depulso van haar eerste gedicht.

    xjustxmyself schreef:
    Ik ken de eerdere ruzie niet, maar mag ik vinden dat iedereen toch wel zeer negatief is tegen Depulso? Ze zegt toch gewoon haar mening?

    Zullen we hierover niet verdergaan? (: Dit topic is gewoon in zijn algemeen bedoeld en niet alleen gericht naar Depulso.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Zullen we hierover niet verdergaan? (: Dit topic is gewoon in zijn algemeen bedoelt en niet alleen gericht naar Depulso.

    Ik neem met bijna alles vrede :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Zullen we hierover niet verdergaan? (: Dit topic is gewoon in zijn algemeen bedoelt en niet alleen gericht naar Depulso.

    Agree.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.