• Ik heb soms zoon hekel aan mensen op Quizlet, dan denken ze dat hun de beste zijn enzo, En dat ze alles weten maar dan weten ze amper iets. Hebben jullie dat ook?

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 14:55 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja.

    Supposed schreef:
    Ja.


    To infinity and beyond •

    Jaa, soms wel.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 14:52 ]


    <3

    Ik snap je niet.. wat bedoel je?


    Life is hard and then we die

    Ik heb pas een hekel aan iemand als ik diegene echt niet kan uitstaan, en dat heb ik bij niemand hier op Q. Maar soms irriteer ik me wel aan reacties :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat ze denken dat ze alles zijn, tenminste dat denk ik dat ze daarmee bedoelt.


    To infinity and beyond •

    Soms wel.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Nee, want ik zit niet zo vaak meer op Quizlet, zo in periodes :Y)
    Maar ik ken het gevoel wel, want toen ik 2 jaar geleden zeer actief was, waren er naar mijn gevoel ook al zo'n mensen hoor. Maar ik weet zeker dat er ook anderen waren die dat over mij dachten.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap je niet.. wat bedoel je?


    Dat snapte ik ook niet, maar heb het een paar keer overgelezen. Ze bedoelt mensen die denken dat ze de beste zijn.


    <3

    Ja,maar ja dat is ook logisch.
    Er zitten hier zo veel verschillende soorten mensen,dan is het logisch dat je aan sommige een "hekel" heb/krijgt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bedoel je in schrijven of ook in andere dingen hier op Q?


    <3

    expletive schreef:
    (...)

    Dat snapte ik ook niet, maar heb het een paar keer overgelezen. Ze bedoelt mensen die denken dat ze de beste zijn.
    Ah ok.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap je niet.. wat bedoel je?

    Dat er zoon mensen zijn die echt alles weten en dat het dan niet waar is, of dat ze denken dat hun alles zijn maar het juist niet is.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja, dat heb ik ook wel 's. Maar niet alleen op Q hoor.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 14:55 ]

    Belivious schreef:
    Ja, dat heb ik ook wel 's. Maar niet alleen op Q hoor.


    I´m nothing special.