• ik zit nu echt te trillen. degene waar ik smoorverlieft op ben stuurde een cam uitnodeging op msn en nu zit hij te hinten richting camsex volgens mij ik vind hem echt geweldig leuk maar hij is 10 jaar ouder als ik dus eigelijk is dat toch niet normaal en ik zie hem strax ook nog omdat hij en ik op de zelfde drumvereniging zitten..


    Save a broom, ride a Slytherin.

    Meteen kappen ermee. Het is fout wat hij doet!

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 16:29 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lol, wat hij doet is illegaal. Kappen er mee en als hij doorgaat naar de politie.


    everything, in time

    Dumpen die hap. 10 jaar ouder gaat sowieso niet werken en vooral niet als hij uit is op camsex, merk je meteen het leeftijdsverschil. Jullie leven in totaal andere werelden, negeer die gozer en verwijder hem van MSN ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als hij hints geeft richting camseks: wegdoen
    Als hij hints geeft richting camseks + 10 jaar ouder: meteen wegdoen pedo


    (Be)lieve in (you)rself

    Never nooit niet op ingaan. Voor je het weet drijven er naaktfotos van je rond op internet en is je reputatie naar de kl*ten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Honor schreef:
    Als hij hints geeft richting camseks: wegdoen
    Als hij hints geeft richting camseks + 10 jaar ouder: meteen wegdoen pedo


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Niet op ingaan!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Prongs schreef:
    Never nooit niet op ingaan. Voor je het weet drijven er naaktfotos van je rond op internet en is je reputatie naar de kl*ten.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Prongs schreef:
    Never nooit niet op ingaan. Voor je het weet drijven er naaktfotos van je rond op internet en is je reputatie naar de kl*ten.

    ik ga er ook niet op in maar ik vond het toch een beetje shocking


    Save a broom, ride a Slytherin.

    Je bent 15 jaar. Dat maakt hem 25. Van een 25-jarige kan je wel verwachten dat ie meer wilt hè?
    Lekker dumpen die pedofiel.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 17:07 ]


    Here & Now

    sektumsempra schreef:
    (...)
    ik ga er ook niet op in maar ik vond het toch een beetje shocking
    Is het ook ;/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    LENI schreef:
    Meteen kappen ermee. Het is fout wat hij doet!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Prongs schreef:
    Never nooit niet op ingaan. Voor je het weet drijven er naaktfotos van je rond op internet en is je reputatie naar de kl*ten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    PRESIDENT schreef:
    Lol, wat hij doet is illegaal. Kappen er mee en als hij doorgaat naar de politie.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    LENI schreef:
    Meteen kappen ermee. Het is fout wat hij doet!


    It's going to be difficult, but not impossible.