• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    {MT}


    She was always looking for more..


    Odette "Odi" Straw
    Het Meisje met de Rode Schoentjes
    ,,I believe in you, first step is done. Now you have to believe in yourself.''

    Kallie komt aanvliegen en vraagt of ik een lift nodig heb. Ik knik hevig, dat kan ik wel gebruiken. 'Naar de schedelrots,' zeg ik zachtjes en pak haar hand. Ik kan gewoon niet geloven dat Mal dit doet, zo ken ik hem helemaal niet!
    'Er is iets met Mal, ik denk dat hij boos op me is omdat ik hem vandaag twee keer heb geslagen...' mompel ik.


    [Heeft iemand er problemen mee als ik Odi binnenkort dood laat gaan en Wendy erin gooi als mijn nieuwe personage?]


    obsessive rage

    Jo


    Megan zegt sarcastisch dat ze erheen gaat en loopt weg, gespannen kijk ik haar achterna, zal het goedkomen met haar? Een kleine schok gaat door mijn lijf. Langzaam loop ik terug naar het kamp, wat nou als ik doe alsof ik mijn zus ben? Misschien wel slim, ik zie een lost boy, "Hey! Hoe gaat het man?" zei ik alsof ik hier al eeuwig was, "Brian ben jij het?" vroeg hij verbaast, "Euhm ja..." "Dus dan had Peter de waarheid gesproken, je bent een meisje, Leslie toch?" "Ja Leslie ja!" loog ik. "Weet je waar ik Pan kan vinden?" vroeg ik snel, ik vond dit best eng eigenlijk, "Euhm, geen idee!" zei de jongen, "Okey dankje, doeii!" zei ik en rende weg. "Peter? Peter waar ben je!?" riep ik.
    Leslie
    Meteen ging de Haak van Hook omhoog, ik maakte me klaar voor de klap, "Leslie!" hoorde ik nog net voordat alles zwart werd...

    (Op Ava, nee hoor, als jij dat graag wilt mag dat...)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 13:43 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    MT


    If no one else will defend the world then I must

    Mt, en ik meld me gelijk ook weer af hahah


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Mt ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”


    Peter Pan
    King of Neverland
    ,,Let's play!''

    'Peter? Peter waar ben je!?'
    Jo komt aanrennen. Ik ga achter haar staan en sla mijn armen over elkaar. 'Waar zou je denken dat ik ben?' vraag ik droogjes. Eigenlijk wilde ik achter Odi aan gaan, maar Jo kan nog best gevaarlijk worden. En bovendien kan ze misschien nog een grappig spel worden, ooit.


    obsessive rage

    Jo


    'Waar zou je denken dat ik ben?' geschrokken draai ik me om, "Peter..." zeg ik, opgelucht?! Wat? Waarom opgelucht...
    "Peter, ik heb een paar vragen voor je en waarom doe je eigenlijk zo vaag?" vraag ik boos, hij was echt vervelend, ik snap best dat je niet ouder wilt worden maar dan hoef je niet zo stom te doen. Ineens krijg ik een grotere schok maar ik probeer me groot te houden.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Peter Pan
    King of Neverland
    ,,Let's play!''

    'Peter...'
    Jo lijkt eerst opgelucht, en dan verrast. 'Peter, ik heb een paar vragen voor je en waarom doe je eigenlijk zo vaag?'
    Haar gezicht staat vragend. Ik haal mijn schouders op. 'Ik probeer jullie dood neer te laten vallen van irritatie.' grap ik. 'Nee. De echte rede is dat er geen rede is.'
    Ik trek een wenkbrauw op en sla mijn armen over elkaar heen.
    'Vraag maar.'


    obsessive rage

    Jo


    Ik probeer jullie dood neer te laten vallen van irritatie. Nee. De echte rede is dat er geen rede is.'
    Ik kijk hem vragend aan maar besluit er niet op in te gaan, hij slaat zijn armen over elkaar heen.
    'Vraag maar.' zegt hij,
    "Okey... Weet jij wie mijn ouders zijn?" vraag ik terwijl ik op een boomstam ga zitten, hij was niet aardig maar ook niet dat ik hem wil vermoorden, ach wat maakt het uit...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Peter Pan
    King of Neverland
    ,,Let's play!''

    'Weet jij wie mijn ouders zijn?' vraagt Jo terwijl ze op een boomstam gaat zitten.
    Ik wist dat dat haar vraag zou zijn. 'Ja. Maar ik ga het niet vertellen.' zeg ik droogjes.


    obsessive rage

    Jo


    "Ja. Maar ik ga het niet vertellen." zeg Peter, ik kijk heb boos aan, sta op en loop naar hem toe, "En waarom dan niet?"
    Waarom zijn er geheimen over mij die ík niet eens weet!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Peter Pan
    King of Neverland
    ,,Let's play!''

    'En waarom dan niet?' Jo's stem is bozig, ze ziet eruit alsof ze me ieder moment kan slaan. Een grijns glijdt over mijn gezicht, ze verschilt nog best van Leslie. 'Daarom niet.' zeg ik. 'En nu ga ik weer. Er was nog iemand die wel in haar eentje wist te ontsnappen, die ga ik even halen.'
    Voordat Jo nog iets kan zeggen ben ik al weg, Odi staat naast de fee waarmee ze zo vaak mee omgaat.
    'Trip naar de schedelrots? Gaat niet door.' Ik maak een simpele handbeweging waardoor de fee vastgebonden is, nog een handbeweging en ik blaas haar op de grond. 'Kallie!' Odi knielt zich bij het meisje neer. 'Ik geloofde in jou! Het doet je niks meer, maar ik geloofde echt in jou! Nu niet meer. Nooit meer!'
    Hoewel mijn houding niks verraadt merk ik dat haar woorden me toch wel pijn doen. Ik loop wat dichter naar Odi toe. 'Nooit,' zeg ik zachtjes. 'Is wel heel erg lang. Dat heb je zelf gezegd.'
    'Ik geloof dan heel erg lang niet meer in je!'
    Odi's gezicht verzacht niet, het wordt alleen maar erger, een traan glijdt over haar wang. 'Nee. Ik heb nooit in jou geloofd.' verbetert ze zichzelf. 'Ik geloofde in Mal. En dat ben jij niet meer.'


    obsessive rage

    Jo
    'Daarom niet' zegt Peter, 'En nu ga ik weer. Er was nog iemand die wel in haar eentje wist te ontsnappen, die ga ik even halen.' en hij was weg,
    "Peter! PETER!" schreeuw ik maar hij is weg. Terneergeslagen ga ik op de boomstronk zitten, hij weet wie mijn ouders zijn. Ineens kwam er een idee bij me op, ik ga gewoon terug naar het kamp van Peter en zeg dat ik Leslie ben...
    Na even gelopen te hebben kom ik bij het kamp van Peter aan, "Hé Leslie, iedereen heeft het over je!" zei een jongen en liep naar me toe, "Oh, haha waarom?" vroeg ik, "Omdat je een meisje bent natuurlijk..." zei de jongen verbaast, "Oh ja natuurlijk!" lachte ik, oh god dit lukt me nooit.
    "Hé ik ga even zitten, zie je zo wel weer!" zei ik en ging weer op een andere boom zitten, nu wachten op Peter.
    "Ik heb nu niets te doen dus ik kom er ook wel bij..." zei de jongen. Oh shit waarom!? Ik moest in ieder geval zijn naam even weten, maar hoe...?
    "Hé hoe hete je nou ook alweer?" vroeg ik, "Leslie... dat weet je toch wel? Ik ben je beste vriend! Devin..." zei de jongen die Devin bleek te heten, "Oh ja natuurlijk! Sorry Devin maar ik heb daarnet een tak op mijn hoofd gekregen dus ben een paar van die kleine dingetjes vergeten..." zei ik snel.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ja, ik denk dat Kallie dat niet zo leuk vind
    En ja, ik

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 15:55 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'