• ik weet hoe lieff Justin kan zijn dat heeft hij me zo vaak bewezen,maar ik vind hem op dit flimpje echt arrogant doen.



    die fans duizend keer smeken om een foto en uiteindelijk doet hij het met tegenzin. En die selena trouwens ook ik heb niks tegen haar,maar ze voelt zich heel wat nu ze met Justin loopt. En hoor hem op 0:33. Ik herken hem niet zo. Serieus ik hou van hem maae selena heeft hem veranderd.

    Misschien wil hij wel genieten van een gezellige avond zónder irritante fans.. :x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Selena heeft hem echt niet veranderd hoor, hij doet het allemaal zelf. (: Ik ben het echt zat dat mensen Selena de schuld gaan geven, omdat Justin zijn haar heeft geknipt, snor wil laten staan, even niet op de foto wilt. Kom op zeg, mogen ze dan niet héel even alleen worden gelaten?

    - En nee, ik ben geen fan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Devonne schreef:
    Selena heeft hem echt niet veranderd hoor, hij doet het allemaal zelf. (: Ik ben het echt zat dat mensen Selena de schuld gaan geven, omdat Justin zijn haar heeft geknipt, snor wil laten staan, even niet op de foto wilt. Kom op zeg, mogen ze dan niet héel even alleen worden gelaten?

    - En nee, ik ben geen fan.

    Amén!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nosferatu schreef:
    Misschien wil hij wel genieten van een gezellige avond zónder irritante fans.. :x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind dat Selena nogal arrogant doet..


    -

    Selena doet een beetje arrogant, maar zo erg doet Justin hier nou ook weer niet... Mijn mening

    -En ja, fan


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Goh, zou jij het leuk vinden dat er de hele tijd irritante ventjes met camera's achter je aan lopen en je niet 2 seconden met rust kunnen laten?


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Wtf o.o Hij denkt echt dat hij alles is hé! Daarom mag ik hem dus niet! Zie hem stoer lopen doen dan. Lijkt net alsof ie moet schijten. Echt sorry voor de fans, maar die kerel is echt arrogant!


    Sometimes it's best not to care.

    Nosferatu schreef:
    Misschien wil hij wel genieten van een gezellige avond zónder irritante fans.. :x


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ze zijn echt nog jong, hè? Het valt me echt zo op in dat filmpje. En ze zijn gewoon zat van al die camera's, vandaar dat ze zo reageren, denk ik..


    wth.

    stuur is langs url pleas.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Schat, hij is niet verandert. Al vanaf dag 1 is het al een klein kwalletje. :W


    ars moriendi

    Jetlag schreef:
    (...)


    En dat Selena hem een beetje heeft veranderd is volgens mij ook zo.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Devonne schreef:
    Selena heeft hem echt niet veranderd hoor, hij doet het allemaal zelf. (: Ik ben het echt zat dat mensen Selena de schuld gaan geven, omdat Justin zijn haar heeft geknipt, snor wil laten staan, even niet op de foto wilt. Kom op zeg, mogen ze dan niet héel even alleen worden gelaten?

    - En nee, ik ben geen fan.



    Daar gaat het niet om. Ik wil niets liever dan dat die jongen gelukkig is,Maar ik heb hem nooit zo gezien en ik ben fan vanaf het begin. Ik sat achter al zijn keuzes maar als hij maar niet arrogant word want zo is hij niet. en dat weetik! hij heeft alles voor zijn fans over.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 16:57 ]

    Oowh, ja joh ik zou ook zo reageren hij wilt prive zou jij toch ook willen?, btw is al een tijdje geleden.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse