• Ja, nou, mijn vriend en ik waren dus boven aan het 'spelen' dat klinkt ook lekker fout :') Komt onze roommate niet binnen, we waren allemaal best bezopen.. Lag ik dan, ik schaam me kapot het is al eens eerder zo gegaan. En we hebben ook wel een slot op de deur maar eigenlijk is het toch niet nodig want 'iedereen' klopt toch? Nou nee dus :')

    Did this happen to any of you? :') Be honest haha. (joehoe)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Serieus, als het bij mij zo ver is ga ik een goddamn 'Do not disturb' bord kopen met daaronder met permanent marker geschreven 'or you'll die' :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Gisteren zat ik kei luid SOS van de Jobro's te zingen toen kwam mijn broer binnen :$

    Bij mij thuis zijn er gelukkig onuitgesproken regels dat ik met een vriend met rust word gelaten en mijn broer ook met een vriendin.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    DemiPeegirl schreef:
    Gisteren zat ik kei luid SOS van de Jobro's te zingen toen kwam mijn broer binnen :$

    Dat is toch íets minder genant :'D

    nou ja, wel gebeurt... maar het was mn moeder >.>
    toen mn vriend[ex/s] en ik bezig waren zeg maar..

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 19:42 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Mayfly schreef:
    Ik heb nog niet eens mijn eerste afspraakje gehad, laat staan mijn eerste keer betrapt worden. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mayfly schreef:
    Ik heb nog niet eens mijn eerste afspraakje gehad, laat staan mijn eerste keer betrapt worden. :Y)


    Food.

    Jup. Mijn zusje kwam een keer binnen lopen, zo gênant. Ze heeft het er echt nog steeds over ><


    I am an idiot, I move.

    Nee, want eh zo ver is het nog niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mayfly schreef:
    Ik heb nog niet eens mijn eerste afspraakje gehad, laat staan mijn eerste keer betrapt worden. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja met mijn ex door mijn broer :'D Ik lachte me kapot en mijn ex werd helemaal gek hahaha. Ik vind het nog steeds zo grappig (cat)


    -

    Mayfly schreef:
    Ik heb nog niet eens mijn eerste afspraakje gehad, laat staan mijn eerste keer betrapt worden. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mayfly schreef:
    Ik heb nog niet eens mijn eerste afspraakje gehad, laat staan mijn eerste keer betrapt worden. :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dat doet me er trouwens aan denken, ik heb mijn ouders ooit betrapt. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Somethnholic schreef:
    Als er één ding is waar ik over mee kan praten is dit het wel. Alsof ik vervloekt ben of zo. :W


    Dan zijn we lekker samen vervloekt (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle