• Ja, nou, mijn vriend en ik waren dus boven aan het 'spelen' dat klinkt ook lekker fout :') Komt onze roommate niet binnen, we waren allemaal best bezopen.. Lag ik dan, ik schaam me kapot het is al eens eerder zo gegaan. En we hebben ook wel een slot op de deur maar eigenlijk is het toch niet nodig want 'iedereen' klopt toch? Nou nee dus :')

    Did this happen to any of you? :') Be honest haha. (joehoe)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik was een keer boven met mijn vriend ook aan het 'Spelen'. En ehm, toen kwam de nieuwe vriend van mijn moeder ineens binnen zetten. Hij was vergeten welke kamer van me moeder was. Dus BOEM die deur vliegt open en wij schrokken ons rot en ik heb me kamer die hele dag niet meer uit durven komen. Crap, echt erg. :x Wij sloegen meteen de lakens over ons heen, en ik maar schreeuwen: GA WEG! x)

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 16:35 ]


    Sometimes it's best not to care.

    mag ik me even kapot lachen om jullie reacties x'D
    ja sorry wat een fails *pinkt traantje weg*
    gelukkig ben ik pas 15 en nog jong =D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nou niet betrapt , maar wel eens dan kwamen mijn toenmalige vriend en ik die ochtend erna beneden en me moeder doodleuk van : willen jullie misschien de volgende keer wat zachter wezen?:W


    I solemny swear i am up to no good

    SuperJuniorM schreef:
    Nou niet betrapt , maar wel eens dan kwamen mijn toenmalige vriend en ik die ochtend erna beneden en me moeder doodleuk van : willen jullie misschien de volgende keer wat zachter wezen?:W

    Oeh AI! Hahaha dat ken ik, maar dan ook met de roommate die al twee keer doodleuk is komen binnen lopen (bloos)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Uhm... Waarom letten jullie niet op of jullie ouders etc thuis zijn :')


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Uhm... Waarom letten jullie niet op of jullie ouders etc thuis zijn :')

    Nou je verwacht niet dat ze je of horen of gewoon binnen komen lopen. En vooral met die roommate had ik het niet verwacht :') Nou ja.. nee :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Mijn pa heeft wel een keer mijn ex-vriend mijn t-shirt zien uittrekken, en daar heeft ie echt een trauma aan.

    Maar nog nooit echt betrapt ofzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben al 4x betrapt in de slaapkamer met mijn vriend!
    De eerste keer door zijn zus. We lagen gelukkig onder de lakens....
    Tweede keer door zijn moeder. Ze heeft een tik om na de eerste "klop"
    al naar binnen te rennen!
    De derde keer door de vriendin van zijn zus maar de laatste keer was zijn vader...
    Op dat moment waren we totaal niet bedekt, wel al bezig haha! Genant >.<

    we kregen nog een aantal keren een sms dat het wat zachter moest XD

    Nou ehmm... Ja al drie keer ofzow..
    1x door mijn moeder, gelukkig lagen wel in de dekens. (Toen woonde ik nog thuis)
    2de x door zijn moeder gehehe.
    3de x ehm door zijn broer..

    Genant, we durfden beide nie meer naar beneden te gaan gehehe. En me moeder heeft het nooit meer over gelukkig xD


    What is youre favo scary movie?

    Leafs schreef:
    hahaha ja een keer gebeurd. écht vreselijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mayfly schreef:
    Ik heb nog niet eens mijn eerste afspraakje gehad, laat staan mijn eerste keer betrapt worden. :Y)

    Postcards schreef:
    Ik heb nog nooit seks gehad, dus het betrappen is er bij mij ook nog niet bij :p


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hahahaha. Ik zou echt schreeuwen van: GOO AWAYY WEG WEG WEG haha. Gelukkig nooit betrapt :{P.

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm ja, twee keer gebeurd. :W


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hhah ik ken er niets van, maar dat moet verschrikkelijk zijn. (:


    Get outta my head!